_Mag_ Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 det er vel ikke noen som har et bildet av dem? link? har vert på div nettbutikker og på de fleste brukte de samme bilde på 4.0 og 3.0 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 det er vel ikke noen som har et bildet av dem? link?har vert på div nettbutikker og på de fleste brukte de samme bilde på 4.0 og 3.0 Du må virkelig være elendig på å navigere på internett, har det slått deg at det er microsoft somlager dem? Ligger bilder der. Du kan også søke med prisguide å finne dem. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 uff. at jeg kunne glemme å sjekke microsoft.com det der var litt flaut Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 lurer på en ting til. hvordan er overflaten på steelpad? er den som navnet sier av stål? aluminium? er den glattere enn icemat? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 lurer på en ting til.hvordan er overflaten på steelpad? er den som navnet sier av stål? aluminium? er den glattere enn icemat? Den er glattere enn icemat(min erfaring), og den er laget av aluminium. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 takker. vet noen hvilken steelpad som følger med her? http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1950 vil tro det er samme som i aimbot pakka (steelpad 4 s) hva tror dere. har tenkt å kjøpe derfra fordi jeg kan hente varen der. (slipper frakt) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Bare send en mail til hwb. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Om den musmatta står forlenge i et kaldt rom eller ved siden av et kaldt vindu så fryser den deg Den heter jo "Ice"mat da.. Jeg hadde Intellimouse 4.0 og steelpad 4S.. Solgte det og kjøpte med intelli 3.0 og Icemat.. Jeg likte ikke scrollehjulet til 4.0.. Synes det virka slapt og skranglete.. Kjennes ut som det blir slitt ut på 2 uker... Og til spilling duger ikke scrollehjulet på 4.0 Jeg bruker scrollern til å bytte våpen i CS.. fikk panic når jeg fant ut scrollern på min splitter nye 4.0 ikke duger til det.. Men bruker du ikke scrollern til spill er 4.0 et godt valg! ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå