Gå til innhold

MS intellimouse 4.0 eller 3.0

Anbefalte innlegg

ser etter en ny mus og musematte.

har sett på tre forskjellige pakker.

MS intellimouse 4.0 + steelpad (591kr)

MS intellimouse 4.0 + icemat (546kr)

MS intellimouse 3.0 + icemat (425kr)

hvem av disse anbefaler dere?

hva er forskjell på MS intellimouse 3.0 og 4.0?

kan legge til at jeg vil at det skal bli så billig som mulig.

ps: ikke anbefal andre merker osv.

Endret av magnus1987
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intellimouse 3.0 har jeg, med icemat.. og den er fin den, Intellimouse 4.0 føles litt bedre i hånden, men den har et scrollhjul som er bidireksjonalt (4-veis) altså at du kan klikke det til hver side.. jeg syns dette virker litt ustabilt men hver sin smak. 3.0 funker mer enn bra nok til å være din neste gaming-mouse :)

Lenke til kommentar

vil anbefalle IE 3.0 å Func surface. riktignok kommer ikke disse en en sammlet pakke men det må vel være det beste man får kjøpt :p ivertfall etter egene erfaringer.

neitakk ikke start en diskusjon rundt dette :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
ja vi får håpe det.

vet dere forsesten om de selger disse på elkjøp? bor rett ved en elkjøp butikk og da kan jeg jo stikke en tur innom for å prøve de i henda.

Tror ikke det. Var ikke der sist jeg sjekket. De har dem ikke på sidene til Elkjøp heller.

Lenke til kommentar

Synes 4.0 er best, digg med trinnløs presis scrolling, sidescrollingen er ikke det JEG bruker mest må jeg innrømme, men kjekkt å ha. Den ligger godt i hånden og har gode knapper.

Når det gjelder Icemat så vil ihvertfall ikke jeg anbefale den, selv med skates på mouse pads'ene virker den grov og klarer å slite hull i skates'ene. Tror nok steelpad er tingen. (Jeg bruker den bare rett på PC bordet, masse plass :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...