Gå til innhold

Bittorrent problem

Anbefalte innlegg

Bittorrent funka greit fram til isted, uansett hvilke torrents jeg prøver å dra ned, så får jeg en feil ala følgende.

"problem getting response info - [errno 2] no such file or directory 'C:\\Documents..." osv osv.

Er det bare jeg som er inkompetent :laugh: , eller er dette noe som kan skje hvemsomhelst?

Bruker Bittorrent 3.3 under XP, hentet fra den offisielle sida. Prøvd å reinstallere BT, med samme resultat.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var ikke for å være stygg eller frekk, men å bruke orginalen er utrolig døfødt. Kan du gi meg et screenshot av feilmeldingen din så skal jeg prøve å tyde den eller gi meg hele C:\\Documents...bla bla bla adressen? Litt enklere når man får hele feilmeldingen. Har opplevd med azureus at den ikke liker så veldig godt å bare åpne *.torent filer direkte fra nettleseren. Lagre den en plass på harddisken for så å prøve å åpne den i BitTorrent.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er kanskje litt hårsår, men prøv å vær litt mer taktfull neste gang da ;) Jeg er tålig ny mht Bittorrent, har vært en tilhenger av FTP og IRC før det.

Men uansett, til saken.

Azareus var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt, den ønsket ikke å starte opp en gang.

Jeg har nå installert Shadows Experimental BT klient, og der får jeg samme feilmeldinga.

bt.jpg

Man ser ikke hele feilen her, men den påfølgende teksten peker bare til hvor temp fila tydeligvis skal ende opp kan det se ut som.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Ja, jeg er kanskje litt hårsår, men prøv å vær litt mer taktfull neste gang da ;) Jeg er tålig ny mht Bittorrent, har vært en tilhenger av FTP og IRC før det.

Men uansett, til saken.

Azareus var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt, den ønsket ikke å starte opp en gang.

Jeg har nå installert Shadows Experimental BT klient, og der får jeg samme feilmeldinga.

bt.jpg

Man ser ikke hele feilen her, men den påfølgende teksten peker bare til hvor temp fila tydeligvis skal ende opp kan det se ut som.

azureus er en java klient og hvis du leser på forrsiden så står det ganske tydelig hvilken java rutime den krever.

Feilmeldingen din er noe av jeg har opplevd med azureus hvis jeg ikke husker feil. Set opp default incomming folder til en annen en den angitte og last ned *.torrent filen på en plasering på harddisken. Feilmeldingen tyder på at du bare har åpnet den for det er plasseringen som midlertidige IE filer har hvis jeg ikke tar helt feil.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, å hente ned .torrentfila og kjøre den funker tilsynelatende greit , iallefall med den siste BT klienten jeg lasta ned (Shadow).. Synes bare det var merkelig at det å bare kunne klikke på linken falt bort, t.o.m i den opprinnelige BT klienten. Er det Windows som lager kvalm igjen tro? jaja, får investigate senere.

Takker for hjelpen iallefall, svært takknemlig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...