Smirnoff Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Bittorrent funka greit fram til isted, uansett hvilke torrents jeg prøver å dra ned, så får jeg en feil ala følgende. "problem getting response info - [errno 2] no such file or directory 'C:\\Documents..." osv osv. Er det bare jeg som er inkompetent , eller er dette noe som kan skje hvemsomhelst? Bruker Bittorrent 3.3 under XP, hentet fra den offisielle sida. Prøvd å reinstallere BT, med samme resultat. Endret 10. mars 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Sålenge du bruker den orginale BT klienter gidder jeg ikke å hjelpe deg. Skaff deg en klient som ikke er så dødfødt så skal jeg som om jeg ikke får hjelpt deg hvis du fremdeles får det samme problemet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Eeh... Er det nå jeg skal si "Tusen takk"? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg foreslår azureus.. http://azureus.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg elsker slike mennesker. Gjør ikke du? hehe, vel, jeg var slik selv engang også, men men. Jeg skal ikke klage. Får prøve å finne ut av dette på egenhånd. Takk til deg iallefall, Tosh. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 det var ikke for å være stygg eller frekk, men å bruke orginalen er utrolig døfødt. Kan du gi meg et screenshot av feilmeldingen din så skal jeg prøve å tyde den eller gi meg hele C:\\Documents...bla bla bla adressen? Litt enklere når man får hele feilmeldingen. Har opplevd med azureus at den ikke liker så veldig godt å bare åpne *.torent filer direkte fra nettleseren. Lagre den en plass på harddisken for så å prøve å åpne den i BitTorrent. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Ja, jeg er kanskje litt hårsår, men prøv å vær litt mer taktfull neste gang da Jeg er tålig ny mht Bittorrent, har vært en tilhenger av FTP og IRC før det. Men uansett, til saken. Azareus var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt, den ønsket ikke å starte opp en gang. Jeg har nå installert Shadows Experimental BT klient, og der får jeg samme feilmeldinga. Man ser ikke hele feilen her, men den påfølgende teksten peker bare til hvor temp fila tydeligvis skal ende opp kan det se ut som. Endret 10. mars 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Ok, fikk gravd frem den forrige. Slik var den: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ja, jeg er kanskje litt hårsår, men prøv å vær litt mer taktfull neste gang da Jeg er tålig ny mht Bittorrent, har vært en tilhenger av FTP og IRC før det. Men uansett, til saken. Azareus var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt, den ønsket ikke å starte opp en gang. Jeg har nå installert Shadows Experimental BT klient, og der får jeg samme feilmeldinga. Man ser ikke hele feilen her, men den påfølgende teksten peker bare til hvor temp fila tydeligvis skal ende opp kan det se ut som. azureus er en java klient og hvis du leser på forrsiden så står det ganske tydelig hvilken java rutime den krever. Feilmeldingen din er noe av jeg har opplevd med azureus hvis jeg ikke husker feil. Set opp default incomming folder til en annen en den angitte og last ned *.torrent filen på en plasering på harddisken. Feilmeldingen tyder på at du bare har åpnet den for det er plasseringen som midlertidige IE filer har hvis jeg ikke tar helt feil. Lykke til Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Vel, å hente ned .torrentfila og kjøre den funker tilsynelatende greit , iallefall med den siste BT klienten jeg lasta ned (Shadow).. Synes bare det var merkelig at det å bare kunne klikke på linken falt bort, t.o.m i den opprinnelige BT klienten. Er det Windows som lager kvalm igjen tro? jaja, får investigate senere. Takker for hjelpen iallefall, svært takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå