Jan-E. Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ....går dette an? Den ene er Win-XP, andre er Win-98SE. Har en kabel liggende med både serie/paralell i begge ender som jeg bruker til software`n på paraboltuneren. Tenkte å scanne en annen maskin for virus fra min egen. Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ....går dette an?Den ene er Win-XP, andre er Win-98SE. Har en kabel liggende med både serie/paralell i begge ender som jeg bruker til software`n på paraboltuneren. Tenkte å scanne en annen maskin for virus fra min egen. kjøp deg en kryssa nettverks kabel Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 ....går dette an?Den ene er Win-XP, andre er Win-98SE. Har en kabel liggende med både serie/paralell i begge ender som jeg bruker til software`n på paraboltuneren. Tenkte å scanne en annen maskin for virus fra min egen. kjøp deg en kryssa nettverks kabel Maskinen jeg skal scanne er gammel og har ikke nettverkskort! Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du kan ikke bruke den vanlige serie kabelen (RS232) du snakker om, du trenger en krysset, dvs Tx og RX er krysset. Hvis du søker på f.eks "rs232 and pinout" eller "laplink and pinout" finner du sikkert oppskriften. Vet at vertfall tidligere versjoner av Windows hadde support for datakomunikasjon mellom PC'er via serieporten. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Alternativt, legg inn virusting på din maskin og sett HDen fra andre maskinen inn i hovedmaskinen som secondary disk og kjør scan på den Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 funker ikke å scanne over serie/paralell.. (i alle fall ikke hvis du ønsker å bli ferdig innen du ligger 3-fot under bakken) btw... et nettverkskort koster mindre enn en nullmodem-kabel. Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 funker ikke å scanne over serie/paralell.. (i alle fall ikke hvis du ønsker å bli ferdig innen du ligger 3-fot under bakken) btw... et nettverkskort koster mindre enn en nullmodem-kabel. på psdata så selger dem nettverk kit med 2 kort switcch og 2x5 m kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå