stclem Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er det noen utenlandske databutikker som sender billig til norge? Er klar over 200krs regelen og alt det der.....Men noen ting koster under.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Tror ikke det er allverdens å spare på hw fra utlandet. Spesiellt ikke når man tar med frakt(mange butikker opererer med priser uten "diverse tillegg") Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Norge er et lavprisland på det meste innenfor data, det er i hovedsak ikke toll på datadeler, slik at det kun er mva og frakt som skal betales. Husk også at det er en form for mva i de fleste land, den mva skal du ikke betale. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 sjekk ebay.com! halv pris osv! og veldig mange sender til Norge. snakker her av erfaring såklart:) og jeg har sluppet tollen 3 ganger:D Lenke til kommentar
stclem Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 sjekk ebay.com!halv pris osv! og veldig mange sender til Norge. snakker her av erfaring såklart:) og jeg har sluppet tollen 3 ganger:D finner ikke ut hva frakt er på det på ebay Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 sjekk ebay.com!halv pris osv! og veldig mange sender til Norge. snakker her av erfaring såklart:) og jeg har sluppet tollen 3 ganger:D finner ikke ut hva frakt er på det på ebay du må vel nesten prøve å sende en mail eller noe til selgeren av produktet da... hvis det ikke står på produktsiden. Det bruker å stå... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Porto fra usa: http://ircalc.usps.gov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå