lockdog Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg lurer mest på hva forskjellen er på de to typene. Jeg bruker en PS2 som dvd-spiller, og vet denne støtter dvd-r, men jeg lurte på om det gikk ann å bruke dvd+r også. Noen som kan forklare forskjellen på formatene? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sjekk dvdrhelp.com og sjekk der. - passer nok best til ps2. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg kan hvertfall si at DVD+R funker fint på min PS2. ( Første modellen som kom til Norge ). Tror ikke dem har satt inn sperre for DVD+R akkurat. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Min PS2 leser ikke +R. Er litt forskjell fra modell til modell. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Okaj, det er litt sketchy å bruke bort 600kr på ei pakke dvd+r hvis de ikke er brukende. Men en kamerat av meg har noen dvd+r, så jeg skal teste dem i ps2. Men lurer fremdeles på forskjellen på formatene da Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ta et søk. Forskjelle på formatene har blitt tatt opp utallige ganger her på forumet. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 det er faktisk fire forskjellige tråder om akkurat samme spørsmålet. Og det bare på den første siden ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå