-:Coldplay:- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei, har tenkt å kjøpe meg et nytt spill til xbox`en min. Fra før av har jeg: -Ralli sport challenge -Halo -Conflikt desert storm 1 -SSX tricky -Ghost recon Vil gjerne ha et spill lignende Halo, et morsomt og ikke altfor omstendelig action spill. Har fra før av altså Ghost recon og Conflikt desert storm og jeg begynner nå å bli ganske lei av squad-based tactik shooters. Som jeg skrev over ville jeg gjerne hatt et spill lignende Halo, det må ha co-op. (eller iallefall en veldig morsom 2-player funksjon, ikke bare deathmatch mellom to spillere) Har ikke lett så mye rundt men det er en del spill jeg lenge har hatt på ønskelisten: -Panzer Dragoon Orta, virker som et sinnsykt bra spill men det har dessverre ikke co-op (Ikke multiplayer generelt tror jeg), men hvis noen vet om noe lignende med co-op ville det vært fint -LOTR the return of the king -Serious sam -Time splitters -James Bond, Everything or nothing. Jeg vet generelt fint lite om hvilke titler som er ute nå og hva som er bra, så hvis dere på forumet her kunne tipset meg om noe ville det vært kjempe bra. Hadde også vært litt morsomt med et action spill med high score funksjon. I bunn og grunn må det være et morsomt action spill, med multiplayer, helst co-op. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Vet dette ikke helt stemmer med ønskene dine, men The Suffering ser ut til å bli et solid action/horror spill. Det kommer i slutten av måneden i følge Play.com Lenke til kommentar
Magus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hva med Tenchu: Return from Darkness? Snikespill medn ninjaer som ikke ligner så mye på Halo. Vet ikke om du liker denne typen spill, men det har co-op ihvertfall. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 LOTR the return of the king Er kjempebra! Men det er dessverre litt kort syntest jeg. (litt få brett) men du får spille mange karakterer, og nå holder jeg på med å få de 3 siste opp til level 10.. Coop er kjempegøy! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) ninja Gaiden! Endret 12. mars 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Takker for svar, Jeg må si at Serious Sam ser ut som et skit kult spill, noen som har spilt det her inne? Har ikke sett dette spillet i noen butikker ( ) noen som vet om en web-butikk som selger det? (Serious Sam altså) Lenke til kommentar
danger power Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 -Panzer Dragoon Orta, virker som et sinnsykt bra spill men det har dessverre ikke co-op (Ikke multiplayer generelt tror jeg), men hvis noen vet om noe lignende med co-op ville det vært fint-LOTR the return of the king -Serious sam -Time splitters -James Bond, Everything or nothing. Jeg selger faktsik mitt Ringenes Herre spill. Har også SSX3 som jeg selger vis du ville hatt det. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei, har tenkt å kjøpe meg et nytt spill til xbox`en min. Fra før av har jeg: -Ralli sport challenge -Halo -Conflikt desert storm 1 -SSX tricky -Ghost recon Vil gjerne ha et spill lignende Halo, et morsomt og ikke altfor omstendelig action spill. Har fra før av altså Ghost recon og Conflikt desert storm og jeg begynner nå å bli ganske lei av squad-based tactik shooters. Som jeg skrev over ville jeg gjerne hatt et spill lignende Halo, det må ha co-op. (eller iallefall en veldig morsom 2-player funksjon, ikke bare deathmatch mellom to spillere) Har ikke lett så mye rundt men det er en del spill jeg lenge har hatt på ønskelisten: -Panzer Dragoon Orta, virker som et sinnsykt bra spill men det har dessverre ikke co-op (Ikke multiplayer generelt tror jeg), men hvis noen vet om noe lignende med co-op ville det vært fint -LOTR the return of the king -Serious sam -Time splitters -James Bond, Everything or nothing. Jeg vet generelt fint lite om hvilke titler som er ute nå og hva som er bra, så hvis dere på forumet her kunne tipset meg om noe ville det vært kjempe bra. Hadde også vært litt morsomt med et action spill med high score funksjon. I bunn og grunn må det være et morsomt action spill, med multiplayer, helst co-op. Splinter Cell : Pandora Tomorrow! Det kommer slutten av denne måneden. Spillet fikk 9.3/10 i Official Xbox Mag. Ser dritfett ut. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg selger faktsik mitt Ringenes Herre spill. Har også SSX3 som jeg selger vis du ville hatt det. Nei takk, jeg er ganske sikker nå på at jeg skal kjøpe meg Serious Sam. Ingen sok vet hvor jef får kjøpt det? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 serious sam synes jeg var dårlige greier,men du burde kunne finne den brukt til en rimelig penge. Ninja Gaiden var heller ikke noe for meg,nesten samme opplegg som final fantasy serien.........bad guys dukker opp hver 30 sec som må tas før du kan gå videre.Hjelper ikke med fantastisk grafikk og lyd for meg da. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 serious sam synes jeg var dårlige greier,men du burde kunne finne den brukt til en rimelig penge. Leter og leter etter et brukt eksemplar av serious sam, men jeg finner det ikke Noen som vet om noen bra brukt-markeder på internett der jeg kan lete videre? Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) serious sam synes jeg var dårlige greier,men du burde kunne finne den brukt til en rimelig penge. Leter og leter etter et brukt eksemplar av serious sam, men jeg finner det ikke Noen som vet om noen bra brukt-markeder på internett der jeg kan lete videre? prøv ebay... www.ebay.com Endret 25. mars 2004 av t2xg Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ikke kjøp Panzer Dragoon Orta. Det var en STOR skuffelse. Bortkasta penger! Skal du ha noe som ligner litt på Halo (bortsett fra at det skjer i luften) så bør du prøve Yager. Timespillers 2 er også morsomt! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Baldurs gate dark alliance 2! Utrolig underholdende i coop! Lenke til kommentar
stunner Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 james bond nightfire har en ganske gøy 2 player funksjon men begynner og bli litt gamelt spill. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei, har tenkt å kjøpe meg et nytt spill til xbox`en min. Fra før av har jeg: -Ralli sport challenge -Halo -Conflikt desert storm 1 -SSX tricky -Ghost recon Vil gjerne ha et spill lignende Halo, et morsomt og ikke altfor omstendelig action spill. Har fra før av altså Ghost recon og Conflikt desert storm og jeg begynner nå å bli ganske lei av squad-based tactik shooters. Som jeg skrev over ville jeg gjerne hatt et spill lignende Halo, det må ha co-op. (eller iallefall en veldig morsom 2-player funksjon, ikke bare deathmatch mellom to spillere) Har ikke lett så mye rundt men det er en del spill jeg lenge har hatt på ønskelisten: -Panzer Dragoon Orta, virker som et sinnsykt bra spill men det har dessverre ikke co-op (Ikke multiplayer generelt tror jeg), men hvis noen vet om noe lignende med co-op ville det vært fint -LOTR the return of the king -Serious sam -Time splitters -James Bond, Everything or nothing. Jeg vet generelt fint lite om hvilke titler som er ute nå og hva som er bra, så hvis dere på forumet her kunne tipset meg om noe ville det vært kjempe bra. Hadde også vært litt morsomt med et action spill med high score funksjon. I bunn og grunn må det være et morsomt action spill, med multiplayer, helst co-op. Splinter Cell : Pandora Tomorrow! Det kommer slutten av denne måneden. Spillet fikk 9.3/10 i Official Xbox Mag. Ser dritfett ut. Hva mente du med dette? spilnter cell HAR jo kommet ut? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei, har tenkt å kjøpe meg et nytt spill til xbox`en min. Fra før av har jeg: -Ralli sport challenge -Halo -Conflikt desert storm 1 -SSX tricky -Ghost recon Vil gjerne ha et spill lignende Halo, et morsomt og ikke altfor omstendelig action spill. Har fra før av altså Ghost recon og Conflikt desert storm og jeg begynner nå å bli ganske lei av squad-based tactik shooters. Som jeg skrev over ville jeg gjerne hatt et spill lignende Halo, det må ha co-op. (eller iallefall en veldig morsom 2-player funksjon, ikke bare deathmatch mellom to spillere) Har ikke lett så mye rundt men det er en del spill jeg lenge har hatt på ønskelisten: -Panzer Dragoon Orta, virker som et sinnsykt bra spill men det har dessverre ikke co-op (Ikke multiplayer generelt tror jeg), men hvis noen vet om noe lignende med co-op ville det vært fint -LOTR the return of the king -Serious sam -Time splitters -James Bond, Everything or nothing. Jeg vet generelt fint lite om hvilke titler som er ute nå og hva som er bra, så hvis dere på forumet her kunne tipset meg om noe ville det vært kjempe bra. Hadde også vært litt morsomt med et action spill med high score funksjon. I bunn og grunn må det være et morsomt action spill, med multiplayer, helst co-op. Splinter Cell : Pandora Tomorrow! Det kommer slutten av denne måneden. Spillet fikk 9.3/10 i Official Xbox Mag. Ser dritfett ut. Hva mente du med dette? spilnter cell HAR jo kommet ut? Hadde ikke kommet ut når jeg posta da din tulling! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei, har tenkt å kjøpe meg et nytt spill til xbox`en min. Fra før av har jeg: -Ralli sport challenge -Halo -Conflikt desert storm 1 -SSX tricky -Ghost recon Vil gjerne ha et spill lignende Halo, et morsomt og ikke altfor omstendelig action spill. Har fra før av altså Ghost recon og Conflikt desert storm og jeg begynner nå å bli ganske lei av squad-based tactik shooters. Som jeg skrev over ville jeg gjerne hatt et spill lignende Halo, det må ha co-op. (eller iallefall en veldig morsom 2-player funksjon, ikke bare deathmatch mellom to spillere) Har ikke lett så mye rundt men det er en del spill jeg lenge har hatt på ønskelisten: -Panzer Dragoon Orta, virker som et sinnsykt bra spill men det har dessverre ikke co-op (Ikke multiplayer generelt tror jeg), men hvis noen vet om noe lignende med co-op ville det vært fint -LOTR the return of the king -Serious sam -Time splitters -James Bond, Everything or nothing. Jeg vet generelt fint lite om hvilke titler som er ute nå og hva som er bra, så hvis dere på forumet her kunne tipset meg om noe ville det vært kjempe bra. Hadde også vært litt morsomt med et action spill med high score funksjon. I bunn og grunn må det være et morsomt action spill, med multiplayer, helst co-op. Splinter Cell : Pandora Tomorrow! Det kommer slutten av denne måneden. Spillet fikk 9.3/10 i Official Xbox Mag. Ser dritfett ut. Hva mente du med dette? spilnter cell HAR jo kommet ut? Hadde ikke kommet ut når jeg posta da din tulling! å ja..HE HE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå