Andre88no Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 skal bygge meg pc snart er det noe jeg bør være klar over, noe jeg ikke bør gjøre osv......? er det noe spesielt jeg må kjøpe av utstyr(tenker ikke på skrutrekker og lingnende? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du trenger vel bare et skrujern og skikkelig lys Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jepp å ikke gå me ull lester;) Lenke til kommentar
Eika på E6'n Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Statisk elektrisitet er noe fæle greier, husk alltid å ta i selve kabinettet før du tar i et komponent Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 oki takker for hjelpen Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bare hyggelig, og husk ikke no ulllæsta;) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Godt lys er veldig lurt. og pass på statisk elektrisitet. Ta deg god tid. Er du usikker på noe les bruksanvisnig eller spørr her. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 jepp, gå på hardware.no på guider, der finner du en hvordan bygge pc guide, hjalp meg veldig mye:D Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Husk å sette på I\O dekselet FØR du skrur fast Hovedkortet.. (jeg glemmer det hver eneste gang og som resultat må jeg lime det fast på utsiden.. eller ha et stort gapende hull i kabinettet). Eller er det lurt å teste en booting når du har de viktigste komponentene.. (CPU Mo-Bo, RAM, HD og skjermkort) for å så sette på en og en ting.. kjipt å finne en kortslutningsfeil etter å ha satt fast alt sammen. Det var vel alt.. håper du har et romslig kabinett å arbeide i Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Unsett hva du gjør ikke bruk makt! Går komponeten ikke inn er det bare litt lirking som skal til! Snakker nå ikke av egen erfaring, men det går mange historier om folk på forumet som har ødelagt komponenter ved å ta for hardt i! Ikke glem å sjekk at viften går og at tempen i BIOS høres fornuftig ut får du eventuelt begynner å instalere OS! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ps: btw hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 ps: btw hvilket kabinett har du? jeg skal kjøpe ett chieftec dragon midi tower Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 for all del! bruk ikke fleece klær. det kan det bli noen kraftige gnister av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå