beh Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg synes at datoen for atikklene burde stå en gang på siden og alle nyheter som kom den dagen under denne "overskriften". Slik: Onsdag 10/03 2004 ------------------------------------------------ Hp lansert hPod --- Intel med nytt brikkesett som krypterer trafikken på AGP bussen. --- Tirsdag 09/03 2004 ------------------------------------------------ HW.no med ny måte å liste nyheter på --- Hva er best, spennende duell mellom norske DBS og amerikanske AMD... --- Ny mp3 spiller med innebygget dorull teller. Nå er det bare: --- Hp lansert hPod - Onsdag 10/03 2004 --- Intel med nytt brikkesett som krypterer trafikken på AGP bussen - Onsdag 10/03 2004 --- HW.no med gammel måte å liste nyheter på - Tirsdag 09/03 2004 --- Hva er best, spennende duell mellom norske DBS og amerikanske AMD - Tirsdag 09/03 2004 --- Ny mp3 spiller med innebygget dorull teller - Tirsdag 09/03 2004 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Syns jeg ikke. Tar altfor mye plass og ser (syns jeg) mer uoversiktlig ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå