Tmeese Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har tenkt å kjøpe Ipod 15 Gb. Vet noen om den er lansert i Norge? Og hvis den ikke er det, betyr det at jeg må betale ekstra toll, slik at den totale summen jeg må betale blir høyere enn den som oppgis inne på Applestore? Svar mottas med takk! Thomas Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vet ikke om den har kommet til Norge,men alt du bestiller fra utlandet,som kommer over 200 kroners grensa,bortsett fra bøker,må du betale 24% mva på,såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har tenkt å kjøpe Ipod 15 Gb. Vet noen om den er lansert i Norge? Og hvis den ikke er det, betyr det at jeg må betale ekstra toll, slik at den totale summen jeg må betale blir høyere enn den som oppgis inne på Applestore?Svar mottas med takk! Thomas Kjøpe den på AppleStore Norge? www.apple.no ? Den prisen som er oppgitt der er inklusiv porto Lenke til kommentar
_howy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kan av egen erfaring anbefale www.apple.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå