SupremeX Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 har aldri blitt anmeldt, men det har vært nære på en del ganger. Kasta blant annet snøball på en buss i fart, ruta knuste, jeg på sykkelen ned en småisete vei i hvertfall 50 km/t. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hmm har vel aldri akkurat blitt anmelt direkte.. men noen gammle folk borti her ringte til purken å anmelte no crosser kjøring som jeg kanskje sto for men jeg ble aldri stoppa.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Var en patetisk fyr som truet med å anmelde meg fordi jeg angivelig skal ha drapstruet han. Sannheten var at jeg sa at han burde fått ballene kuttet av.. Det er jo nesten som å drepe det da Har ikke blitt annmeldt.. enda Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Er det inn å bli anmeldt nå eller? Eller, ha blitt anmeldt? Ser lissom ikke helt hva som er så morsomt eller tøft med det Endret 11. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er det inn å bli anmeldt nå eller?Eller, ha blitt anmeldt? Ser lissom ikke helt hva som er så morsomt eller tøft med det Helt enig, trist å lese denne tråden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Tråden er ikke opprettet så man skal tøffe seg. All den dritten eg ble anmeldt for følger etter meg. Angrer nå ja. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 2 ganger som jeg vet om. begge to i russetiden og begge to for overdreven vannbruk som det ble sagt ellers sikkert et par ganger for rasskjøring som sikkert er henlagt pga det gode politiet i sogndal Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har blitt anmeldt for GROV trkkasering en gang. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Blei anmeldt for piratkopiering faktisk. Men jeg var 13, så det var ikke spesielt mye de fikk gjort.. Hørte aldri noe mer om den saken.. Hvordan de fant det ut?! -PC'en jeg hadde skaffa meg klikka og leverte den inn på garantien uten å ta ut harddisk eller å formatere mange ganger. Så når en 13 år gammal gutt har Adobe Creative suit greier og alle mulig andre DYRE programmer begynte de og lure og sjekka lisenser.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 jeg har blitt truet med annmeldelse fra skolen utalje ganger. det var vel for det meste grunnet at det manglet så mange pcer etter hvert.. å at vi brukte nettet på skolen mer på natten enn på dagen, jeg fikk brev fra fylkeskommunen om det... har blitt tatt i 80 i 60 sone.. klarte faenmeg å prate meg ut av boten.. parkeringsvaktene har jeg lønnet i mange år nå... tror det kan bli noen anmeldelser mot sommeren grunnet at jeg har satt opp boksekamper på skolen vår... men utenom det så er jeg en snill gutt (trur jeg iallfall) Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Slå denne. Ble Anmeldt av JYSK SENGETØYS LANGER. Jeg og noen hadde et prosjekt om regnskog osv. Vi bestemte oss for og sjekke om jysk hadde "noen svin på skogen", storma inn med kamera og greier. Eiern ble DRIT forbanna ... Måtte slette tapen, men vi klarte og berge noe da Til slutt når han hadde fått roa seg ned en dag etterpå, droppa han anmeldelsen og takk gud for det Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ikke mye bra her nei... har aldri blitt anmeldt... Kan jeg på 13 bli anmeldt for butikk nasking? i skoletiden på joker er det lett og bare putte en twix elelr 3 i lomma:P Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 aldri blitt annmeldt. Men hvis du er under 18/16 så blir du ikke annmeldt? eller slipper unna pågrunn av alderen? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du kan vell bli anmeld når du er under 16 trur eg, 16 år er vell den kriminelle lavalderen (eller var det 15). Men i alle fall blir du anmeldt når du er under den kriminelle lavalder blir saka overførd til barnevernet. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Naj, jeg har aldri blitt anmeldt, faktisk må jeg si at jeg er veldig moralsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ikke mye bra her nei... har aldri blitt anmeldt... Kan jeg på 13 bli anmeldt for butikk nasking? i skoletiden på joker er det lett og bare putte en twix elelr 3 i lomma:P Humm, å gjøre seg til tyv for 5,50,- er vel bare tragisk, egentlig. Ikke anmeldt, btw. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ble anmeldt fra skolen for å ha trakkasert noen kjukke elever i klassen og beskyldt de for å stå bak jordbær mysteriet, hahahahah det hadde blitt stjålet jordbærmelk på skolen! det var tider det Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 heh.. da jeg gikk i niende klasse for mange år siden så hadde jeg en utplasserings plass hos den lokale expert butikken og der ble jeg anklaget for å ha rappet en discman.. det ble en tur til purken, med følgende avhør og forklaringer og masse skriving av papirer.. discman'en dukket opp senere i en lagertelling og annmeldelsen ble droppet, men det stoppet ikke lærerene på skolen som begynnte å sjekke ryggsekken og baggen min hver dag og gikk vakt hver eneste gang jeg måtte på do ett par år senere så hadde jeg en jobb hos ett bakeri, hvor jeg en tidlig mandags morgen forsov meg. drog på meg noen klær og styrtet ut i bilen.. ca 5 minutt senere så våknet jeg opp i bilen, på siden og kunne ikke helt forstå hva som hadde skjedd. viste seg at jeg hadde sovna bak rattet og kjørte rett fram i en sving og traff begynnelsen av et rekkverk som fungerte som en hopprampe og jeg fikk meg en flyvetur på 25m gjennom luften før jeg krasjet i ett tre to meter over bakken. litt etter kom en taxi som stoppet, plukket meg opp og kjørte meg til legevakten. tre måneder senere fikk jeg telefon fra politiet som ville ha meg inn til avhør. viste seg at en politibetjent som fikk meldingen om krasj av taxisjåføren som plukket meg opp hadde meldt meg for uforsvalig kjøring. resultat, 3.000,- i bot for uforsvalig kjøring.. ellers, bilbelte bøter, fotobokser og slikt teller vel ikke som annmeldelser eller? har nok av dem Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Det var i Egypt, jeg var på vei inn til et gammelt tempel, ved inngangen skjekket vakten hva jeg hadde i sekken. Han stusset når han kom til noen fossiler (jeg samler på fossiler og steiner). Men vi fikk alikkevel lov til å gå inn i templet. Mens vi var inne hadde vakten snakket med sine overordene om steinene (de trode at det var kultur skater), så når vi var på vei ut ble vi stopet av vakten og ble tatt til det høyeste politi samlingen i nærheten. Mora mi var bekymret for at de ville ta passene. De hadde tilkaltt en arkiolog som sa at steinene mine ikke var verd noe. Endret 16. mars 2004 av Asùnaro Valinòrè Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå