Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg kjøpte ofp for evigheter siden, kjøpte gold versjonen og fikk med originalen +red hammer soviet campaign. men her er problemet, jeg finner ikke manualen til spillet og jeg gidder snart ikke lete mer, kan legge ut x antall bilder av meg og cdene+cover og det meste for å bevise at jeg har originalen, kan tilogmed vise kvitteringen. men her er uansett saken, jeg leste i et hefte som kom med, der stod det - ofp is protected by the fade proection system. ....illegal copy of the game, you will be able to play it-but not for long. as you play, the gameplay of a piratec copy will degrade. vil dette skje hvis jeg nå velger å bruke en tilfeldig cd-key fra nett ? if so, så må jeg lete videre Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) jeg kjøpte ofp for evigheter siden, kjøpte gold versjonen og fikk med originalen +red hammer soviet campaign.men her er problemet, jeg finner ikke manualen til spillet og jeg gidder snart ikke lete mer, kan legge ut x antall bilder av meg og cdene+cover og det meste for å bevise at jeg har originalen, kan tilogmed vise kvitteringen. men her er uansett saken, jeg leste i et hefte som kom med, der stod det - ofp is protected by the fade proection system. ....illegal copy of the game, you will be able to play it-but not for long. as you play, the gameplay of a piratec copy will degrade. vil dette skje hvis jeg nå velger å bruke en tilfeldig cd-key fra nett ? if so, så må jeg lete videre Ikke bruk en tilfeldig cd-key, selv om jeg ikke vet om det du beskriver skjer, det er bare det at det er generelt dumt å bruke cd-keys fra nettet. De er ofte brukt av andre også, det kan skape problemer i forhold til MP. Men det viktigeste av alt: Det ekke lov!!!! EDIT: Skulle ikke mobbe deg, bare gi klar beskjed... Endret 12. mars 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 kan noen komme med et seriøst svar ovenfor det jeg spør om ? gjerne uten smileys. jeg er klar over div konsekvenser ved bruk av tilfeldig cd-key, det jeg lurer på er om "fade-protection system" vil reagere på dette. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hmm.. send en mail til CM, å spør hva du skal gjøre, kanskje så sender de deg en cd key.. For det er jo uaksebtabelt at du ikke får med cd key med et orginal spill 1 ting. se i hefte som fulgte med. se på SISTE side. ikke på baksiden, men inni heftet på siste side. der står den til meg,.. men jeg har alle cd'ene seperate.. men det er værd å sjekke.. Håper du finner ut av det Endret 12. mars 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hmm.. send en mail til CM, å spør hva du skal gjøre, kanskje så sender de deg en cd key.. For det er jo uaksebtabelt at du ikke får med cd key med et orginal spill 1 ting. se i hefte som fulgte med. se på SISTE side. ikke på baksiden, men inni heftet på siste side. der står den til meg,.. men jeg har alle cd'ene seperate.. men det er værd å sjekke.. Håper du finner ut av det han har mista manualen, den var med da han kjøpte den etter all sigende... send en mail til Codemasters der du forklarer problemet, gjerne med evt. proof of purchase... Lenke til kommentar
Mith Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Tror ikke fade proection system sjekker om cdkeyn er orginal, men det er jo ulovelig da. Endret 12. mars 2004 av Mith Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 har vært i kontakt med Codemasters selv ang et lignende problem, fik da byttet spillet i buttikk siden det var under 90 dager siden jeg kjøpte det, du kan jo si på elkjøp at du fikk det til bursdag eller noe... (men det må du ikke gjøre) Fade blir ikke aktivert av en cd-key, men av modifiserte filer ol. (sikert mer...) dette står på Enten Codemasters.com , bistudio.com eller Falshpoint1980 eller hva det er .com husker ikke helt siden det er lenge siden jeg rota med det... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) hvilken spill er det snakk om her da, ofp? Endret 12. mars 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 snakker ikke allle om Operation Flashpoint i denna tråden? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 lol.. jo.. les tråd-navnet Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 kan noen komme med et seriøst svar ovenfor det jeg spør om ? gjerne uten smileys. jeg er klar over div konsekvenser ved bruk av tilfeldig cd-key, det jeg lurer på er om "fade-protection system" vil reagere på dette. Sorry mann... Men når det gjelder "fade-protection system" tror jeg dette kun gjelder brente cder, og ikke cd-keys. Om det går galt kan du da bare re-installere? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Som BIS sier, så blir Fade bare aktivert av: -Crack -Trainer Å div ting å tang.. ikke cd key eller brent cd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå