zeox Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ja hvem? jeg skal iallefall være med! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Uhm, kan jeg spøøre, hvilken level er du på ladderen?? Hvor bra % har du? Har du ikke over 70% på rundt 200 kamper har du ikke nubbesjangs! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg eier spillet, men det ligger egentlig og støver. Spiller det stortsett på LAN. Har lyst til å delta bare for å bli knust. Siden jeg tydeligvis ikke får delta i CS compoen så vil jeg i alle fall delta i noe Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg skal vel være med ja:) Bare for morro skyld så klart!. Btw: Man kan være god, men ikke ha spilt 200+ kamper! Tror hele Scream Team kommer til å være med ja! Lykke til! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Btw: Man kan være god, men ikke ha spilt 200+ kamper!Tror hele Scream Team kommer til å være med ja! Mener du at du kan lage masse smurfeaccs med 25 kamper på, eller prøver du faktisk å si du kan spille BRA uten rutine på b.net? Good luck on that one, mate. ^^ Jeg ville absolutt vært med hadde jeg skullet dit, om ikke annet for å så litt mer erfaring med turnerings-spill. Er ikke altfor mye av det her nede i Østfold om dagen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg ville absolutt vært med hadde jeg skullet dit, om ikke annet for å så litt mer erfaring med turnerings-spill. Er ikke altfor mye av det her nede i Østfold om dagen. Skulle satt opp et skikkelig LAN i Østfold. Har lekt litt med tanken. Er bare å skaffe sponsorer egentlig.. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Syntes at det skulle vært store lan i Kristiansand, er tross alt Norges 5. største by Neida, vi har et "stort" med 2-300 maskiner(tror jeg), Gaz Ztation! Endret 13. mars 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå er det jo Gamesphere i påska, er det ikke? Uansett gidder jeg ikke å betale i vanvittige dommer bare for å få spille war3 på LAN - vil starte turneringsspill på litt lavere nivå. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg hadde tenkt å være med, men transporten min svikta buhu Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg hadde tenkt å være med, men transporten min svikta buhu Vi er i neeeesten samme båt (tror jeg kunne ha skaffet billett) Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Uhm, kan jeg spøøre, hvilken level er du på ladderen??Hvor bra % har du? Har du ikke over 70% på rundt 200 kamper har du ikke nubbesjangs! Selvom folk ikke har så bra stat, er det sikkert mange som blir med selvom de ikke er så gode. Bare for fun lissom Jeg skulle gjerne vært med jeg, hvis jeg skulle på TG Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hehe, så sant så sant, men det var bare for å komme med et eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå