Ny i gamet Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Hei, Jeg har en cd-brenner (Lite-On et-eller-annet) som for noen dager siden plutselig sluttet å gjenkjenne blanke cd'er. Alcohol 120% ber meg om å sette i en blank disk, mens Nero ikke vil la meg trykke på "burn"-knappen i det hele tatt...uten noen forklaring! Noen som har et forslag til hva som kan være galt? Endret 10. mars 2004 av Ny i gamet Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Prøv å uninstallere CD brenneren og brenne software, høres ut som en software bug Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Software-bug i begge programmene? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Svarer meg selv litt her, men: Kjørte Disc Info i Nero, og da sluttet Nero å svare... Ble ikke akkurat mindre forvirret... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har du CD-R ATIP gjemmere (alcohol 52%, daemon tools clonecd tray osv) kjørende? I så fall - slå dem av. Prøv andre plater osv.... Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Ingen av dem "kjører", men jeg har en cd eller to mountet på en virtual device... Skal jeg skru av dem også eller? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Har nå installert en splitter ny brenner (Samsung) i maskinen, og akkurat det samme skjer: Nero forteller "Waiting for drive to become ready" mens Alcohol bare sier at det ikke finnes noen cd i! Hva i all verden kan være galt?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Du har nero 5.5 eller 6 installert? gå på nero toolkit --> nero info tool. (ligger den ikke der kan infotool lastes ned fra www.cdspeed2000.com ) vent til den har startet opp gå på software tab'en og se hvilke programmer som er installert på maskinen din. Du har selvfølgelig prøvd med andre merker tomme CD-R plater? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Reinstallerte IDE\ATA-driveren, og da fungerte plutselig alt flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå