Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre meninger? Synes designet er enkelt og greit eg...

trenger bare og få orden i linkene og border'ene

Enkelt var ordet, greit var ikke ordet.. Sorry.

Om du skal selge noe BØR du få deg et bedre design.. Let på nettet, finn inpirasjon og start over..

[Jan Fredrik Karlsen-mode]

Eneste kunder jeg kommer på som vil handle på de sidene er folk 9-åringer som aldri har surfa før og som tror det bare er du som selger slikt.. Sorry, kanskje litt krasst, men om du skal selge ting må siden friste kundegruppen, det gjør den ikke.. Du har valgt feil design, men om du får litt inspirasjon og lærer litt teknikker kan det nok bli bra, men kast den greia du har nå..

Takk for at du kom.. :)

[/Jan Fredrik Karlsen-mode]

Lykke til, og keep up.. :yes:

Lenke til kommentar
Takk for det. Skal mekke ny header, siden eg også innså det. Men den svarte streken vet eg ikke hvordan eg får vekk. tror det har noe med koden og gjøre, siden den ikke er med på headeren.

Noen forslag?

Lag et designforslag (husk at å lage et godt forslag ofte kan ta mye tid og tenking). Ikke bare knæll sammen noen farger, bruk ColorMatck for eksempel og finn noe som passer.. Finn inspirasjon på nettet, uten å kopiere sider.

Når du har funnet et rådesign (altså uten altfor mye detajer og kode osv) kan du poste det her så kan resten av folket si hva dem mener. Deretter, om de fleste liker det kan du fikse detaljer og lage kode. Om du ikke får til noe, finnes jo denne tråden og folk hjelper sikkert mer enn gjerne til.. :thumbup:

Edit; Og den siden du linka til; Hadde ALDRI kjøpt noe der. Bør nomineres til Styggeste på nettet.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...