jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå har jeg endret litt i koden, og lastet opp en versjon med litt renere kode. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå har jeg endret litt i koden, og lastet opp en versjon med litt renere kode. Hvor? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Nå har jeg endret litt i koden, og lastet opp en versjon med litt renere kode. Hvor? samme sted: http://home.no/rcshop/ /me har FTP-tilgang Endret 10. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå har jeg endret litt i koden, og lastet opp en versjon med litt renere kode. Hvor? samme sted: http://home.no/rcshop/ /me har FTP-tilgang var det så kult å ha ftp tilgang til en home.no account? /me har FTP tilgang til absentvoid.com + kontrollpanel. PoleCat har FTP tilgang til demoted.org, tjeltazone.com + kontrollpanel Sigmoideus har FTP tilgang til endeligferie.com ... :p Lenke til kommentar
armatua Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og jeg har FTP tilgang til armatua.com Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Var ment halvveis ironisk. Har seff. ftp-tilgang til mitt eget domene, men det er litt kult å ha mulighet til å ramponere siden hans... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ...og jeg til impishdelusion.net Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du kjenner ikke forumbrukeren "Det Dvergiske Kaffebord", tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kjipe bilder, filter-leking i PS.. generelt lite futt. To skalpeller. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Kjipe bilder, filter-leking i PS.. generelt lite futt. To skalpeller. Takk, hadde håpet på over 1 skalpell. Men hsuk, det er koden og ikke designet det er lagt vekt på.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sorry meg, men jeg kan ikke si jeg synes den var særlig bra. Det er nok mange her som kunne ha laget noe som er mye bedre gratis.. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bare et lite tips: Fjern for guds skyld den gif aniamsjonen med @! =) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Sorry meg, men jeg kan ikke si jeg synes den var særlig bra. Det er nok mange her som kunne ha laget noe som er mye bedre gratis.. Selvfølgelig er det det!!! Alle her kunne lagd det bedre! Holder på å fikse litt på designet nå, skal prøve å få lagt det ut i kveld Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Bare et lite tips: Fjern for guds skyld den gif aniamsjonen med @! =) Skal vurdere det...Men den siden er automatisk generert, jeg trenger bare å fylle inn og sette inn bilder, men gif'ene har eg lite kontroll over. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Polecat traff spikeren på hodet. Drit i kul grafikk, kjør heller en enkel stil.. Den siden gir meg assosiasjoner til dårlige hjemmesider, ikke en som driver forretning. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Har nå oppdatert designet kraftig. Synes den er blitt mye bedre no, har prøvd å følge rådet om å gjøre det enkelt Sliter litt med linkene og borderen, men skal nok få has på de etterhvert. Er R/C-shop.tk blitt bedre? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har nå oppdatert designet kraftig. Synes den er blitt mye bedre no, har prøvd å følge rådet om å gjøre det enkelt Sliter litt med linkene og borderen, men skal nok få has på de etterhvert. Er R/C-shop.tk blitt bedre? hvor er det oppdatert kraftig? du har tatt bort en middels søyle og lagt til et fly? har ingen avgrensinger.... litt twirle i navnet på siden? tips.... kast det du har der og begyn helt på nytt uten å tenke på den gamle Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Noen andre meninger? Synes designet er enkelt og greit eg... trenger bare og få orden i linkene og border'ene Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg er ikke akkurat noen ekspert på design, men har i hvert fall to forslag... - Fjern den headeren og mekk en ny... Bedre uten twirl effekt. - Fjern den svarte streken øverst på siden. Den er i hvert fall bedre en det forrige utkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå