Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri kjøpt noe fra deg ut i fra den siden for å si det slik. :no:

• VELDIG billig grafikk
  • Denne stilen passer bedre som "personlig hjemmeside", om den passer som noe i det hele tatt.
  • Om du ikke i nærmeste fremtid har tenkt å lære deg masse om grafikk, vil jeg anbefale å kjøre en stil som inneholder så godt som ingenting grafikk, og heller oppbygd av enkle og rene farger.

Lenke til kommentar
Jeg ville aldri kjøpt noe fra deg ut i fra den siden for å si det slik. :no:
  • VELDIG billig grafikk
  • Denne stilen passer bedre som "personlig hjemmeside", om den passer som noe i det hele tatt.
  • Om du ikke i nærmeste fremtid har tenkt å lære deg masse om grafikk, vil jeg anbefale å kjøre en stil som inneholder så godt som ingenting grafikk, og heller oppbygd av enkle og rene farger.

Har planer om å lære meg mye grafikk i nærmeste framtid, så det skal gå greit. Og hadde du vært intressert i disse produktene så ville du nok kjøpt de uansett. Det finnes mange crappy r/c sider som selger :yes:

Men, takk for tipset...

Lenke til kommentar
Muligens det, men så lenge det selger har det lite å si :scared:

Om det er et marked med stor konkurranse vet jeg ikke, men en selger skal alltid tenke "Hvordan kan jeg selge mer?". En presentabel webside er et godt steg i riktig retning, om du vil ligge et hode foran "konkurrentene".

Lenke til kommentar

hey, morty!

Husk på at du bare har fått 1,5 leksjoner av meg hittil...

En liten liste over forbedringspotensialer:

*title sier meg ingenting. Endre den til noe som er relevant for siden

*Helt svart bakgrunn på header tar seg ikke godt ut, og det var litt for høy kompresjon på de invertede pico-stickene

*prøv å unngå "dotted" borders, med mindre du har full roen på hva du gjør

*litt for mye indent på underkategori-linkene?

Ser du ikke har fulgt rådene mine om bruk av DIV helt... Meningen var ikke at du skulle ha både menyL, menyR, meny og produkter. Det holder med bare menyL og menyR. Du bør forresten nøste taggene skikkelig.

Dette er forresten punkter som er fort gjort å gjøre noe med.

Stå på!

Lenke til kommentar
Muligens det, men så lenge det selger har det lite å si :scared:

Om det er et marked med stor konkurranse vet jeg ikke, men en selger skal alltid tenke "Hvordan kan jeg selge mer?". En presentabel webside er et godt steg i riktig retning, om du vil ligge et hode foran "konkurrentene".

Men, målet mitt med alt dette er å lære meg koding og designs, og dette begynte jeg med for ett par dager siden. Den siden eg har no til rc-shopfunker helt greit, og er lett å oppdatere. Men bare kom med tips, setter stor pris på det.:D

Lenke til kommentar
hey, morty!

Husk på at du bare har fått 1,5 leksjoner av meg hittil...

En liten liste over forbedringspotensialer:

*title sier meg ingenting. Endre den til noe som er relevant for siden

*Helt svart bakgrunn på header tar seg ikke godt ut, og det var litt for høy kompresjon på de invertede pico-stickene

*prøv å unngå "dotted" borders, med mindre du har full roen på hva du gjør

*litt for mye indent på underkategori-linkene?

Ser du ikke har fulgt rådene mine om bruk av DIV helt... Meningen var ikke at du skulle ha både menyL, menyR, meny og produkter. Det holder med bare menyL og menyR. Du bør forresten nøste taggene skikkelig.

Dette er forresten punkter som er fort gjort å gjøre noe med.

Stå på!

Men hvis eg ligger alt dette sammen blir det vel bare rot?

Det blir jo to høyder, og to bredder, og bare kaos. er det mulig å ha underDIV'er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...