Mr-Smith Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Har tidligere bygd meg et vannkjølingssett, dette gikk ikke så bra. Settet den gang var amd pro fra 3dfxcool, under montasje klarte jeg skru for hardt til og ørene på socketen knakk, dette førte til ødlagt Hk og brent cpu. Etter et halvt år med luftkjøling så kom jeg tilbake til tankene om vannkjøling, men denne gangen bestemte jeg meg for en annen blokk dangerden maze 2 1/2 (kjøpt hos netconnection.no). Fordelen med denne blir at jeg får festet blokka ved å benytte hullene i HK. Pumpen blei en AquaBee UP 1000 (kjøpt hos netconnection.no). Radiatoren staffet jeg fra møre bruktbildeler (er en tidligere opel record 84 varmeregister) Slanger fra zoo butikken (dyrt) slangeklemmer og tank fra jernia 2*120mm vifter Denne gangen gikk alt fint og vannkjølingen er oppe å går, max temp med en athlon 1400@1500 1,8v er 36 grader Bilder av vannkjølingen kan dere se her: Mine vannkjølingsbilder Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 1. "bra" kvalitet på web-camet ditt? 2. Bra at du ikke la ut 1.2meg store bilder som enkelte andre har hatt tendeser til å gjøre :smile: Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Hadde kun et dårlig webcam tilgjengelig Kommer nye bilder seinere (med skikklig kamera) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå