oth Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en mail adresse hos tiscali, og har til nå brukt Outlook Express til å sende og motta mail. Men etter jeg fikk ADSL ( hadde før ISDN) så kan jeg ikke lenger sende mail, men bare motta. For å sende mail fra min tiscali adresse så må jeg logge meg inn hos tiscali sin webmail, men dette blir jo bakvendt. fikk følgende feilmelding: The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was '[email protected]'. Subject '', Account: 'pop.tiscali.no', Server: 'smtp.tiscali.no', Protocol: SMTP, Server Response: '550 RCPT TO:<[email protected]> Relaying not allowed', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC79 Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 du gir muligens litt lite info her kompis... Lenke til kommentar
keisamteisam Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Gjetter villt på at du ikke har adsl fra tiscali. Om det stemmer må du bruke din adslleverandør sin utgående mailserver. Lenke til kommentar
oth Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 var det så lite info? - hehe Ja det stemmer at jeg ikke har ADSL fra tiscali. Endret den utgående mailserveren (og kun den) og nå fungerer det! takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå