jh_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har endelig fått kjøpt meg dvd-brenner nå! ..men når jeg har plugga den i å skal brenne, så restarter pc'en seg! Jeg hadde akkuratt samme problem da jeg skulle skrive til/fra vanlig cd, men da fikset jeg det ved å bare resette biosen.. Prøvde dette nå, uten hell Så jeg tenkte på at det kanskje kunne være at jeg har litt for lav strømforsyning (?) Jeg har en 300w som jeg bruker nå, jeg har ingen lys/katoder/etc som skulle trekke noe særlig strøm, eneste er to 120mm vifter. Trekker en DVD-brenner så mye strøm da? Jeg kjører WinXP & Win2k, prøvd på begge med samme resultat.. så det må vel være noe med hardwar'en(?) Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Se på produsenten sin hjemmeside om du finner en forklaring der. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Var ikke noe "troubleshooting" der, så jeg sendte de en mail.. da gjenstår det bare å vente på svar, men det er bare å komme med forslag hvis dere har noen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå