potetskrell Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har laget en liten film "om" Nec's skjerm 1760NX. Den tar for seg spill og film egenskaper og har også en del der jeg ser littegran på forskjellen mellom crt og lcd. Jeg vil ikke kommentere skjermen utover det jeg allerede har gjort og lar filmen tale for seg. Kvaliteten ble ikke så veldig bra, fordi størrelsen måtte holdes til et minimum og det at kameraet ikke likte å få med seg veggen bak skjermen, mens skjermen var på.. Det ble litt blurete, men viser godt hva skjermen er god for.. Nå må det jo sies at hvis du bruker en dårlig skjerm fra før, blir ikke filmen noe bedre Adressa til filmen er; http://home.no.net/ingardj Enjoy! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Kanonbra!! Dette tar jeg av hatten for!! Sinnsyk musikk i starten;) Konge!! Endret 10. mars 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Flott, falt for en slik etter at jeg byttet ifra 173T, og jeg gleder meg til jeg får henda på den. Men det tar vel litt tid.. (Pokker ta mpx.no og angrerett) Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Den var NICE må jeg si ! Bra jobba Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 når du spiller med den skjermen hender det at skjermen henger seg litt ? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Ja av og til, når ting går veldig fort.. men svært sjelden og de få gangene det skjer kommer det bare som et veldig lite "glimt".. tearing som det kalles, er det det du mener? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ja jeg ville brae spørre fordi jeg har lyst på en lcd selv men spiller en del så trenger en som er god til det liksom! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 ja jeg ville brae spørre fordi jeg har lyst på en lcd selv men spiller en del så trenger en som er god til det liksom! Kan garantere deg at NEC ikke skuffer i spill! Skulle ikke sagt det med tearing Det er et "ikke-problem" og du vil aldri merke det.. Og du skal jo på tg, så da passer det seg jo bra.. Lenke til kommentar
eln Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Lukter hån av CRT her.. stili skjerm, men jeg kommer nok til å holde meg til CRT ei stund til "keep up the good work Ingardj" Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Jeg må bare spørre selv om dette kanskje er littegrann offtopic : Hva heter den sangen i filmen som spilles av rundt det 3. minuttet. Jeg har hørt den før og liker den. Men hva heter den? og hvem spiller den? BTW: velldig fin film forresten. så intet etterslep nei på den der nei.. Endret 16. mars 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Offtopic; hva heter den metal sangen i begynnelsen? Ontopic; bra film! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Windir - Todeswalzer (link) Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Tusen takk, konge musikk. Skylder deg en tjeneste Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Artig! En ny måte å vise frem ting på Noe for HW.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå