el-asso Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Oh yeah! Go el-asso! Hehe, det er bare å følge med under "fantasi og bilderedigeringstråden" under humor Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Oh yeah! Go el-asso! Hehe, det er bare å følge med under "fantasi og bilderedigeringstråden" under humor Hm, ser det er flere som har lekt seg med meg der ja... får sende inn bildet til Se&Hør, de klarer sikkert å spinne en sak ut av den. "Ung og fremadstormende IT-journalist er blitt spirtmodell i Tyskland!" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Are you famous in this area = er du kjent i områdetIn Norway we always rape after dinner = I Norge raper vi alltid etter maten Hi! I'm Odd = Hei. Jeg er Odd. I'm black = Jeg er blakk Og hvis du skal på fotball kamp så kan du jo dra denne Do you have a fast seat = Har du fast sete (Sesongkort) PS! kjenner en som har spurt om det Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 THG tar kontakt, Hva gjør du? Runker. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 "In Norway, we have pigs in our decks in the winter", er jo en schläger.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kan jo ta to av de klassiske: I have many pot-plants at home = Jeg har mange potteplanter hjemme There are many corpses in the road = Det er mange korps i veien Uansett... bra artikkel selv om det var en del skrivefeil og noe rare språkgreier, men det retter seg vel etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå