el-asso Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jaja, svar er avgitt, og går alt etter planen reiser jeg på lørdag. På onsdag går turen til CeBIT. Blir en travel uke framover Gratulerer og lykke til. Helt hypotetisk kan det vel tenkes at det faller noen drypp inn på hw.no sine sider også. btw: hvis du treffer Bill eller noen av gutta hans så be han ringe meg, skulle gjerne hatt et par ord med den karen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hadde sagt ja eg også....kanskje eg hadde spilt litt hard to get da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 DesertGlow: Kan jeg være med i kofferten din til CeBIT? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Har du blitt spurt av THG eller er det noen andre som har spurt, DesertGlow ? Gratulerer forresten edit: k-o-m-m-a Endret 11. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 go go go go!! Rask engelsk kurs, siden jeg vet du trenger det!! Are you famous in this area = er du kjent i området In Norway we always rape after dinner = I Norge raper vi alltid etter maten Hi! I'm Odd = Hei. Jeg er Odd. I'm black = Jeg er blakk Husk dette og god tur rettelse: Are you famous in this area = er du kjendis i området In Norway we always rape after dinner = I Norge voldtar vi alltid etter maten.. Hi! I'm Odd = Hei. Jeg er Odd. (eller hei, jeg er rar) I'm black = Jeg er svart... hehe.. jeg tror nok at noen hadde sett rart på deg om du hadde tatt noen av de linjene der ja... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jaja, da er jeg på plass å Multiplay i England. At dette er det største i England er nesten litt skuffende. TG er mer enn 5 ganger så stort! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 er det noen fine damer der da DG? Og smaker pinten godt?? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jaja, da er jeg på plass å Multiplay i England. At dette er det største i England er nesten litt skuffende. TG er mer enn 5 ganger så stort! Rart om ikke THG vil dekke TG også da? Noen som vet om de har en tradisjon ved å gjøre det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jaja, da er jeg på plass å Multiplay i England. At dette er det største i England er nesten litt skuffende. TG er mer enn 5 ganger så stort! Tradisjonen med at Norge er en nerdenasjon fortsetter Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jaja, da er jeg på plass å Multiplay i England. At dette er det største i England er nesten litt skuffende. TG er mer enn 5 ganger så stort! Rart om ikke THG vil dekke TG også da? Noen som vet om de har en tradisjon ved å gjøre det? TG kommer nok også til å bli dekket av undertegnede for THG Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg så artikkelen på THG.. Nice. Det må være utrolig morsomt på et dataparty der de serverer pils, godt å slappe av litt utover å stirre på den firkanta boksen. Synes dette er et tiltak som kan innføres på noen dataparty i Norge også. Selvfølgelig under den forutsetning at folk ikke drikker seg dritings å søler og kaster opp over pc'ene LAN Party: The Multiplay LAN British Invasion Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg synes nok at LAN kan være alkoholfritt, for mange under 18 år... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 De under 18 har ogsaa godt av litt drikke Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Men uansett, veldig bra artikkel Desertglow! You go girl Endret 29. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg synes nok at LAN kan være alkoholfritt, for mange under 18 år... selvfølgelig bør de største LAN være alkoholfri, eller at de serverer alkohol i en egen seksjon f.eks. Det skaper en god og avslappet atmosfære å sette seg sette seg ned og ta en pils (sett at du ikke drikker 20 da:) ) Men ser ikke noe i veien for at det kommer noen LAN som har 18års aldersgrense, det finnes nok av alternativer for de under 18 også Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bra artikkel det der, gratulerer Menne... Jeg fant en liten ting: "Each of the members of the team who won the tournament in FarCry could go home with an Athlon 64 3200+ and a GeForce FX 9700 (not bad for only a few hours of gaming)." FX 9700...? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ække så sikker på om det var han som skrev den aritkkelen likevel Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Bra artikkel det der, gratulerer Menne... Jeg fant en liten ting: "Each of the members of the team who won the tournament in FarCry could go home with an Athlon 64 3200+ and a GeForce FX 9700 (not bad for only a few hours of gaming)." FX 9700...? Au da Merkelig at de ikke har rettet på dette, for de har vittelig klart å ta knerten på to av poengene mine med omskriving. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Ække så sikker på om det var han som skrev den aritkkelen likevel Oh yeah! Go el-asso! Du klarte dundre meg å finne tilbake til originalbildet.... jeg som trodde jeg hadde klart å jukse det til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå