DesertGlow Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 La oss rent hypotetisk si at THG tar kontakt med deg, og spør om du er interessrt i å jobbe litt for dem med å dekke LAN-parties rundt omkring. Hva svarer du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 La oss rent hypotetisk tenke oss at 90% ikke vet hva THG står for? Hvertfall ikke jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vel, jeg hadde sikkert sagt ja...drat på lan'et, skrevet noe ned i all hast og gjort rimelig lite hvis jeg kjenner meg selv rett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) La oss rent hypotetisk tenke oss at 90% ikke vet hva THG står for? Hvertfall ikke jeg http://www.tomshardware.com/ <- Toms Hardware Guide Edit: skrivefeil Endret 10. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Bitex: Google vet. http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...G=Google+Search Edit: B|Real slo meg Endret 10. mars 2004 av bhsand Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Helt hypotetisk så svarer "man" at man har det så godt på hw.no at en ikke kunne tenke seg å jobbe for noen andre, medmindre tilbudet er usedvanlig generøst. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Helt hypotetisk så svarer "man" at man har det så godt på hw.no at en ikke kunne tenke seg å jobbe for noen andre, medmindre tilbudet er usedvanlig generøst. Du mener det ja... Har jeg lyst til å reise til England til helga...... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Man tenker vel bare "huff, thg?" også sier man ja og drar på lan party Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har jeg lyst til å reise til England til helga...... Tja, helt hypotetisk så kan man vel ikke se bort fra det Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ja. La meg gjette, DG har blitt spurt og lurer på hva vi ville ha sagt så han kan brife litt med at han har blitt headhuntet for å dekke TG? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 La oss rent hypotetisk si at THG tar kontakt med deg, og spør om du er interessrt i å jobbe litt for dem med å dekke LAN-parties rundt omkring. Hva svarer du? Siden du poster det så tar jeg det som et reelt tilbud. Hadde sagt ja på flekken hadde dem kontaktet meg dra til England du Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 go go go go!! Rask engelsk kurs, siden jeg vet du trenger det!! Are you famous in this area = er du kjent i området In Norway we always rape after dinner = I Norge raper vi alltid etter maten Hi! I'm Odd = Hei. Jeg er Odd. I'm black = Jeg er blakk Husk dette og god tur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Are you famous in this area = er du kjent i områdetIn Norway we always rape after dinner = I Norge raper vi alltid etter maten Hi! I'm Odd = Hei. Jeg er Odd. I'm black = Jeg er blakk Frivillig arbeid har aldri ligget helt for meg, så hadde nok takket nei med mindre jegblitt begunstiget med noe mer enn søvnløse netter på LAN-parties. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Gratis(?) tur til England takker vel ingen nei til.. Nei, helt seriøst så hadde jeg nok takket ja til tilbudet Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 såklart hadde jeg sagt JA, ser for deg så sjef du er når du er tatt inn fra Norge, for å dekke et par LAN, for et ganske så kjent webside\forum osv... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (...)Hi! I'm Odd = Hei. Jeg er Odd. (...) Yes, I'm really Odd Anyway, så vet jeg ikke hvorvidt THG er stort eller ei, er det Englands svar på hw.no? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 THG er vel en av de største i verden.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Jaja, svar er avgitt, og går alt etter planen reiser jeg på lørdag. På onsdag går turen til CeBIT. Blir en travel uke framover Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Kan jo ikke annet en å gratulere da. Får håper du lærer mye nyttig som du deler med oss på forumet. Lykke til Endret 10. mars 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jaja, svar er avgitt, og går alt etter planen reiser jeg på lørdag. På onsdag går turen til CeBIT. Blir en travel uke framover en kompis av meg som skal på cebit også, høres ut som at det blir bra... gleder meg spesielt til å se om det dukker opp noe om NV40 og R420 Jeg forsto det slik at du skal dekke et LAN for THG? Vil vi da få se artikkelen kun på THG, eller dukker den opp på HW.no også? uansett, Good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå