Gå til innhold

19" eller 17"

bep

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en ny skjerm og valgene står nå mellom:

BenQ 19" LCD FP991

Samsung 17" LCD SyncMaster 173T

Valgets kval står da mellom 17 eller 19 tommer, for jeg har forstått at begge disse skjermene er gode - mer enn gode nok til mitt formål. Jeg sitter i dag med en 17" CRT, så begge vil utgjøre en dramatisk forbedring i størrelse.

Større er jo oftest bedre, men jeg har litt problemer med å bestemme meg. Og med samme oppløsning på det to skjermene vil vel mengden innhold på skrivebordet bli det samme - bare større.

Jeg bruker ikke PC til spill - for det meste internett, programmering, video, grafikk/foto-redigering og kontor-applikasjoner.

Noen tips / råd?

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha meg en ny skjerm og valgene står nå mellom:

BenQ 19" LCD FP991

Samsung 17" LCD SyncMaster 173T

Valgets kval står da mellom 17 eller 19 tommer, for jeg har forstått at begge disse skjermene er gode - mer enn gode nok til mitt formål. Jeg sitter i dag med en 17" CRT, så begge vil utgjøre en dramatisk forbedring i størrelse.

Større er jo oftest bedre, men jeg har litt problemer med å bestemme meg. Og med samme oppløsning på det to skjermene vil vel mengden innhold på skrivebordet bli det samme - bare større.

Jeg bruker ikke PC til spill - for det meste internett, programmering, video, grafikk/foto-redigering og kontor-applikasjoner.

Noen tips / råd?

Se deg etter en skjerm som gir god fargegjengivelse, ville nok tro Eizo var fin (utifra flere tester).. Er det bare de to skjermene du vil ha?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...