mpkpo Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Har omsider mottatt mitt nye radeon kort, men det er ustabilt. Har forsøkt forskjellige drivere, men ingen av dem synes særlig stabile. Greide kun en gang å kjøre hele 3DMARK2001SE-- scorte da 8500.. Går heller ned i score fremfor å møte blå skjermer hyppig. Hvilke er de mest stabile driverne?? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg bruker beta 6025 driverene. Disse funkerer bra, er stabile og gir høyest score av de jeg har testet. Prøv de. Du finner de på ATi sin side, under eldre drivere. Lenke til kommentar
Predator Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Det har oppstått konflikter mellom radeon 8500 kortet og epox 8kha+!!! Mange sliter med dette!! Leit litt på http://www.ati.com så skal du finne en uttalese fra Ati angående problemet. Du finner sikkert noe på rage3d.com også! Lykke til Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har radeon 8500Le og EPoX-8hka+ uten noen problemer samme hvilken instillinger jeg kjører (har oppdattert til nyeste bios). Leste her på forumet en link til et utenlandsk forum som hadde tatt opp dette problemet. (husker ikke linken) Folkene der fant mange forskjellige løsninger. Her er noen løsninger som enkelte påsto at funket: -Skru av AGP fast write -Bruk 2xAGP -Koble alle vifter direkte til power (ikke via hovedkort) -Skru av "video bios shaddow" -skru av "video ram shadow" -ekstra kjøling på kortet (åpent kabinett + stor vifte) Den siste løsningen funket for noen, men de har sansynligvis et kort med produksjonsfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå