Rampage Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 >' date='11/03/2004 : 09:05'] Nesj, jeg bruker MEST (i riktig rekkefølge): Colt AK47 Usp Deagle Glock Uff å Ufff Deagle, Clock Men Five Seven Five seven Av pistolene er det usp og deaglen som er verdt noe Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Anbefaler sterkt at man bestemmer seg for å KUN bruke pistoler på public en gang. Man blir lett kjent med de. Etterhvert eier man alle med deagle. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Ok, da får jeg vel bare trene mer med AK, treffer ingenting på avstand jeg Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ok, da får jeg vel bare trene mer med AK, treffer ingenting på avstand jeg Bare å øve. Ps! Ikke bli awp-h*r* Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 er man i det gale hjørnet kan man jo ta i bruk PARA maskingæveret.. Det er en morsom liten sak, som svir og er fin aa haxe med.. Men dessverre er den ustabil som F... og tung som ******.. Men er koz aa spraye og praye litt ik sant.. ? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 er man i det gale hjørnet kan man jo ta i bruk PARA maskingæveret.. Det er en morsom liten sak, som svir og er fin aa haxe med.. Men dessverre er den ustabil som F... og tung som ******.. Men er koz aa spraye og praye litt ik sant.. ? Nok en gang må jeg si meg uenig med deg. Beklager. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 mener du at den ikke er morson, tung, ikke er vanskelig å spraye med, og ikke er koz en gang i blandt?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Vi snakker i spillet nå? Og isåfall så synes jeg AKen er bra på avstand og til å spraye med, avstand er avstandene på aztec. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) mener du at den ikke er morson, tung, ikke er vanskelig å spraye med, og ikke er koz en gang i blandt?? Jeg mener det. Personlig ser jeg mer på Machine'n som et køddvåpen. Noe man bruker for å bare gå rett fram mot en fiende, man tenker ikke på å drepe en eller noe sånt. Likt med FiveSeven, de andre våpnene er mer seriøse etter MIN mening. Den kan være litt grei å spray enkelt med på lang avstand, men ligger den rett og slett ikke. Foretrekker tmp for å leke litt. Men tmp er også grei til seriøs spilling, bare så det er sagt. Ok, som jeg sa noen ganger: MIN MENING!!! Got it? EDIT::: Nei, den er ikke kos, den er alt for tung... D:\Media\My Music\They Might Be Giants - Dr. Worm.mp3 Endret 11. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) AK-47: T team+billig +lett å spraye hvis du kan det + bra på avstand Bra på avstand? Det var ikke særlig realistisk i tilfelle Ikke bra på avstand? AK-47 er tross alt en assault-rifle og den er mer presis ut på langt hold enn en m4 som nesten kan kalles en karabin. hvis det var realisme du refererte til da.. nesten? Det ER en karabin... ellers hadde det hetet M16A2... ...Hvor A2 bare er betegnelsen på siktemiddelet. Klart den er treffsikker med 415 mm løp i forhold til Colt M4 Carbine sitt 368 mm og Colt M16 sitt 500 mm. Hvor mye AK47's større kaliber (7.62mm) gjør at det mister treffsikkerhet i forhold til Colt M16/M4's (5.54mm) vet jeg ikke, men det som er sikkert er at på avstander opp mot 200 meter er det ikke rifla som ikke er treffsikker nok, men heller skytteren. At AK47 veier ~4.8 KG med magasin er jo bare positivt i forhold til treffsikkerhet. EDIT: Og selv om jeg syntes DENNE tråden er tåpelig så skal jeg gi deg linken uansett. Den eneste måten du lærer deg å bruke de forskjellige våpenene er å spille spillet. Ikke lese howto's av "leet"'e personer. (No offence verdensmester) Et lite hint om du vil lære deg "aim" er å binde mouse1 til attack1. Ikke +Attack1 slik at du må trykke en gang for hvert skudd. Endret 11. mars 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 um, nei A2 er ikke betegnelsen på siktemiddelet "A2" en refererer til revisjonen av våpenet. I dette tilfellet mener man den versjonen der man har fjernet Full auto muligheten, og sitter igjen med Safe-Single-3 round burst. tidligere versjoner var M16A1 (også kalt bare M16 fordi det var "første versjon" og dermed egentlig ikke vits å ta med "A1") Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Glock17/18 i 1.6 har dette våpenet blitt betydelig bedre. Høyere treffsikkerhet og mer skade enn tidligere (skyt meg hvis jeg tar feil). Som terrorist gidder jeg som regel ikke sløse penger på en DE når jeg starter med denne. Da kjøper jeg heller Vest USP Meget bra pistol. den desidert beste av de to standard pistolene. Silencer, greit magasin og høy skade, hvem kan ikke like det? DE: 7 skudds mag. , høy skade, tvilsom treffsikkerhet (men det er mange som klarer seg ganske bra med den ) FN57 Greit magasin og skuddtakt, grei treffsikkerhet hvis du håndterer den korrekt (noe som gjelder de fleste våpen), men det er som oftest liten vits å bruke fremfor USP. Inntill Valve fikser dmg/penetrasjons karakteristikkene på 5.7mm ammo i CS ser jeg ikke non særlig grunn til å bruke denne SIG226 eller hva det nå er grei gønner, få som bruker, ville heller brukt penger på en USP eller en DE... Dual Elites Fikk en liten dmg upgrade tidligere, noe som oppgraderte dem fra suckysucky til bare sucky veldig liten grunn til å bruke dem utenom Texas følelsen hvis du vil ha det morro Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 vi får prøve å sette sammen en samla post med alle's oppfatninger av våpnene endag, og få den sticky Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Deagle skyter for sent... Glock 18 er perfekt på close range! skyter fort, å når du treffer en rundt hodet, så dør de kanskje ikke, men siktet deres spretter langt vekk! Personlig så liker jeg USP(uten lyddemper) best! DESIDERT BEST! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Va en spøk det der med five seven bare så det er klart. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Setter stor pris på mange fine forklaringer her Kanskje blir det skills på meg og til slutt... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Setter stor pris på mange fine forklaringer her Kanskje blir det skills på meg og til slutt... Hoho, skal vi spille 1vs1 to ganger i uka og se hvem som blir først best? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Tja.. Høres nå gøy ut det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 >' date='12/03/2004 : 18:25'] Va en spøk det der med five seven bare så det er klart. tja jeg eide en pistol server med FiveseveN jeg da, de andre brukte DE og USP... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Para er jo et fint våpen da, i hvertfall i close - til midrange, pga skuddkapasiteten, og at skuddene lammer (slower) de den treffer. På close range er det bare å circle strafe så godt man kan, spraye og sikte på nedre del av torsoen slik at skudda går oppover (er man heldig treffer man hodet ). Mid - range skyter man i gode bursts på 2-3 skudd med litt tid mellom hver... det virker i hvertfall på moi EDIT::: t3h alm!ghty LeiF agrees Endret 13. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå