bleidd Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg finner den ikke igjen. En post som tok for seg alle (eller de fleste?) våpnene, med en grundig forklaring på hvordan de brukes, fordeler, ulemper osv. Noen som har snublet over den i det siste og kan trylle frem en link til meg vær så snill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 En slik tråd hadde jo vært herlig! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Den er borte, gud veit hvor Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Den er borte, gud veit hvor Speialisten Garbion kan mekke en ny. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 kan jo gjøre denne om til en da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Alle våpen dreper Orker ikke lage en "guide" om det. kan ta kort om noen. Kan heller ikke fulle våpennavn. Colt: Ct team. +Lyddemper +enkel sprayer +rask reload -dyr -Lett å se noen med den i kriker og kroker siden den er LANG AK-47: T team +billig +lett å spraye hvis du kan det + bra på avstand -vanskelig hvis du er nybegynner Dette er min mening om disse, nadre mener noe annet. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ja, det var _mye_ lesestoff du chokke. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bidrar sikkert med noe seinere.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 AK-47: T team+billig +lett å spraye hvis du kan det + bra på avstand Bra på avstand? Det var ikke særlig realistisk i tilfelle Men takk skal du ha Bare legg til flere de som gidder! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Trenger ikke en guide på alle våpenene, man bruker jo nesten bare 4 våpen uansett. CT: Colt M4 Steyr Aug Terror: AK 47 Krieg Det er de mest brukte, resten er det bare og prøves seg fram med. Og husk: på langt hold !!!!"""burst IKKE spray"""!!!! På nert hold: !!!!"""spray IKKE burst"""!!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 AUG: Bra nytt sikte (1.6) som gjør den 10x mer brukbar enn i 1.5 Grei skuddtakt for close encounters, men er fremdeles mest brukbar over lang avstand pga Zoom. +Nøyaktig med zoom +høy skuddtakt (uzooma) -dyr -ikke veldig nøyaktig på medium range uten zoom Sig552 Denne skulle man tro var lik AUG'en, det er den ikke Den har samme Zoom funksjon, men oppleves iallefall av undertegnede som mye mindre nøyaktig, selv med zoom. Fordelen er at den har høyere skuddtakt, med zoom og uten (noen vil kanskje si at økt skuddtakt med zoom ikke er positivt, og jeg er kanskje enig i det ) denne fungerer bra på close range pga skuddtakten. +skuddtakt +zoom -unøyaktig -dyr? Dette er selvsagt mine meninger...selv har jeg en snikende mistanke om at jeg bare ikke har lært meg sig552 like godt som AUG Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 MP5 +Grei skuddtakt +billig +lett å kontrolere -lite skade (9mm) -dreper ikke på HS UMP45 UMP45, som andre er et bra våpen å bruke hvis du kan bruke det. Men du vil ikke se mange servere der det brukes aktivt. MP5 er bedre sammenlagt, pga bedre kontroll og høyere skuddtakt vil jeg si. +høy skade(.45 cal) -lav skuddtakt -dyrere enn mp5 MAC10 MAC10 er et lite brukt våpen. folk bruker heller MP5, siden de som regel har rådt til begge, og mp5 er ett bedre valg i de fleste tilfeller. Det er derimot utrolig morsomt å bruke den. Random luck HS er FREKVENTE hvis du bruker spray'n pray taktikken i nærkamp med dette våpenet +høy skade (.45 cal) +billig +høy skuddtakt +"lett å få gull HS -ukontrolerbar til de grader -tømmer magasinet fort P90 P90 er et annet våpen undertegnede ikke har fått teken på skikkelig. spesielt over medium til lang rekkevidde. til Close encounters er den digg +50 skudds magasin(sannsynligheten for mid-firefight reloads er liten om du bruker den med måte ) +utrolig RPM -Unøyaktig? -Dyr TMP TMP er, som mac10, et lite brukt våpen, av den enkle grunn at mp5 som regel er ett bedre valg..med mindre du er fast bestemt på SLL (snike luske, lure), og ikke har råd til M4A1.. +dempa +høy skuddtakt +billig -Vanskelig å kontrolere i lengre sprays -liten skade (9mm + silenced) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 G3SG1 & SIG550 Disse våpenene er meget farlige i hendene på rett person. med 1 innskytingsskudd, er de farlig nøyaktige, selv etter flere skudd. De er også "lette" å bruke i til nøds i nærkamp, ettersom man ikke bare har 1 skudd før reload...press'n pray (Fordeler er i forhold til andre sniper rifler) +skuddtakt +"lette" å bruke uzooma +høy magasinkappasitet -tar som regel 2 skudd å drepe(iallefall meg, men så treffer jeg sjelden hs med sniper:) ) -dyre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 AK-47: T team+billig +lett å spraye hvis du kan det + bra på avstand Bra på avstand? Det var ikke særlig realistisk i tilfelle Men takk skal du ha Bare legg til flere de som gidder! Bra på avstand: Lett å spraye: Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg er ganske sikker på at det var VincentYa som lagde den forrige guiden. Er jo bare å få ham til å legge den inn i denne threaden. Tviler på han slettet den etter så mye arbeid. Men som sagt: jeg bare tror det var ham. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 AK-47: T team+billig +lett å spraye hvis du kan det + bra på avstand Bra på avstand? Det var ikke særlig realistisk i tilfelle Men takk skal du ha Bare legg til flere de som gidder! Bra på avstand: Lett å spraye: er AK ikke bra på avstand? hvor lang avstand snakker vi her? (ikke ingame da, du snakket om realime.) Det er sant at den ikke har samme kraft som 7.62x51mm, men det er da kjent at man ikke trenger så mye kraft. Russerene var forut for sin tid. (eller, dvs. Tyskerene var det med Stg.44 (som AK47 er "kopi" av). Mens NaTO sjefene var fast bestemt på å opprettholde penetrasjonskraften til eldre kaliber, som 7.92mm, som tyskerene bruke, tenkte russerene nytt. det er ikke nødvendig med ammo som kan drepe på 3km, fordi man ikke ser 3km på slagfeltet, IALLEFALL ikke fotsoldater med rifler. Nato fulgte etter senere med 5.56mm(M16 mm) og russerene med 4.45mm (AK74) i sin revisjon av våpnene. Begge disse er betydelig mindre slagkraftigere enn 7.62x51mm, men er like effektive på de avstander som er praktiske å bruke en rifle på 0-400meter (elns) for å sitere en kilde jeg ikke husker: "Some have critizised the ballistic aspects of the 7.62x39mm cartridge, but the russians didn't seem to have any complaints." Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 AK-47: T team+billig +lett å spraye hvis du kan det + bra på avstand Bra på avstand? Det var ikke særlig realistisk i tilfelle Ikke bra på avstand? AK-47 er tross alt en assault-rifle og den er mer presis ut på langt hold enn en m4 som nesten kan kalles en karabin. hvis det var realisme du refererte til da.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 >' date='10/03/2004 : 22:33'] Trenger ikke en guide på alle våpenene, man bruker jo nesten bare 4 våpen uansett. Nesj, jeg bruker MEST (i riktig rekkefølge): Colt AK47 Usp Deagle Glock Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 AK-47: T team+billig +lett å spraye hvis du kan det + bra på avstand Bra på avstand? Det var ikke særlig realistisk i tilfelle Ikke bra på avstand? AK-47 er tross alt en assault-rifle og den er mer presis ut på langt hold enn en m4 som nesten kan kalles en karabin. hvis det var realisme du refererte til da.. nesten? Det ER en karabin... ellers hadde det hetet M16A2... Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 [quote]Nesj, jeg bruker MEST (i riktig rekkefølge): Colt AK47 Usp Deagle Glock [/quote] Uff å Ufff Deagle, Clock Men Five Seven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå