rscue Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Den første pioneer pakken du snakket om er mye bedre enn det logitech systemet som folk her snakker om, har selv hørt forskjellen og pioneer pakken er meget bra anlegg, iallefall til den prisen. plus at den er meget stilig og lettplassert Kjøpte et slikt anlegg dscs 313 på elkjøp den 2 jananuar til 2990,- kroner, anbefales på sterkeste, et sykt bra anlegg til prisen Skal du ha stereo komponenter så anbefaler jeg yamaha rds-540 hos mpx til 2990,- 6x115, et meget bra forsterker og eisa 2004 prisen for beste forsterker\pris katogorien. er på ukens tilbud mpx.no 2990,- RScue Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Var innom Elkjøp for å se. Hørte da på PHILIPS LX700 til 3990kr. Var faktisk ikke så værst lyd av den. Prøvde både musikk og DVD. Fikk ikke sammenlignet med noen andre slike annegg, men det hørtes helt ok ut i mine ører. Fin bass var det også. Men så er vel ikke jeg så kravstor kanskje Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bedre å bruke pengene på et Logitech z680 elns.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Her er 1 av 2 tråder som har blitt startet på avforum om slike alt i ett anlegg: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Vil bare takke til alle som var behjelpelig her. Etter å vært litt rundt å hørt, falt valget på Pioneer NS-DV99. Var faktisk meget bra lyd av det. Musikk svingte som f** på det. Lekkert var det også . Må betale 6990kr, så jeg får ikke hentet det før 25. i denne mnd. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hva med hjemmekinosettet HK2605 fra Eltek? Jeg har ikke hørt det selv, men det meste annet Eltek fører er av bra kvalitet. Innebygde dekodere har det også, fjernkontroll, og 10" bass. Eltek sender også gratis om du handler for over 2000kr, og det gjør du jo.. men nå har du kanskje allerede kjøpt?? http://www.mamut.com/dynabel søk på HK2605 Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Gratulerer med et stilrent anlegg Cola-boks! Lenke til kommentar
Baldrick Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Skal du bli skikkelig fornøyd med det du kjøper, så anbefaler jeg deg å styre unna slike allt i ett pakker, og heller begynne med en bra receiver, og kanskje kjøpe høytalerne litt og litt... Evt spare noen måneder til før du handler... Har bestemt meg for å spare litt til, og kjøpe litt av gangen. Vil jo gjerne ha "noe som gjør at hele rommet rister så ting begynner å ramle ned av veggene!" Takker igjen for god hjelp Om du skal ha noe som rister skikkelig og ikke minst gjør det bra både til musikk og film så har jeg en REL Q 100 sub stående og samle støv. MAO så skal den selges og det er en meget bra 12" sub .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå