Gå til innhold

Tips til Hjemmekino?


Anbefalte innlegg

Den første pioneer pakken du snakket om er mye bedre enn det logitech systemet som folk her snakker om, har selv hørt forskjellen og pioneer pakken er meget bra anlegg, iallefall til den prisen. plus at den er meget stilig og lettplassert

 

Kjøpte et slikt anlegg dscs 313 på elkjøp den 2 jananuar til 2990,- kroner, anbefales på sterkeste, et sykt bra anlegg til prisen

 

Skal du ha stereo komponenter så anbefaler jeg yamaha rds-540 hos mpx til 2990,- 6x115, et meget bra forsterker og eisa 2004 prisen for beste forsterker\pris katogorien. er på ukens tilbud mpx.no 2990,-

 

RScue

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom Elkjøp for å se. Hørte da på PHILIPS LX700 til 3990kr. Var faktisk ikke så værst lyd av den. Prøvde både musikk og DVD. Fikk ikke sammenlignet med noen andre slike annegg, men det hørtes helt ok ut i mine ører. Fin bass var det også. Men så er vel ikke jeg så kravstor kanskje :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Skal du bli skikkelig fornøyd med det du kjøper, så anbefaler jeg deg å styre unna slike allt i ett pakker, og heller begynne med en bra receiver, og kanskje kjøpe høytalerne litt og litt... Evt spare noen måneder til før du handler...

Har bestemt meg for å spare litt til, og kjøpe litt av gangen. Vil jo gjerne ha "noe som gjør at hele rommet rister så ting begynner å ramle ned av veggene!" :D

 

Takker igjen for god hjelp :thumbup:

Om du skal ha noe som rister skikkelig og ikke minst gjør det bra både til musikk og film så har jeg en REL Q 100 sub stående og samle støv. MAO så skal den selges og det er en meget bra 12" sub ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...