ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Hvis viftene starter,og går rundt i 1 sek når du trykker power,så tror jeg du rett og slett har forveksla power- og reset-knappen. den funker ikke alltid, bare av og til Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har du sjekka at det ikke ligger en metallgjenstand,f.eks en skrue,mellom hovedkortet og kabinettet da? Feilmonterte spacers? Virker som det er no kortslutning av no slag. Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Forresten så kan du prøve å trykke inn powerknappen uten å slippe den,holde den inne en stund og se hva som skjer. På det ene kabinettet mitt ser power og reset kliss like ut,men det er kun power som forblir inntrykt når jeg slipper knappen. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ser ut som noe leder strømmen rett ut i kabinettet at du har montert hk rett i plata eller noe slikt Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 jeg holder inn knappen lenge men ingenting skjer, og tar jeg øret helt inn til powern, så lager den en sån liten dure lyd Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det første du bør gjøre når pc'en ikke starter er å nappe ut alt som er kobla til. Sett i 1 ram brikke,koble på 1 harddisk og skjermkortet,og prøv deg fram med forskjellige ram brikker hvis du har. I verste tilfelle bør du demontere hele greia og bygge den opp fra bunnen av igjen,og dobbelsjekke at du gjør alt riktig. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg skal teste med å skifte kabinett, jeg gir tilbake medling snart.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Nei den villa ikke funke Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 JO! der holdte den seg i ca:7 sek så stoppa den Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Prøvd med ei anna strømforsyning da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg