Anders81 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg er ikke noen ekspert på scripting. Prøvde å lære meg det en gang, men gav fort opp. Mitt problem er at jeg prøver å finne et veldig enkelt, godt og feilsikkert script eller kode for mouseover (skifte farge på teksten i linken og slenge en strek under den). Det scriptet jeg bruker nå går ikke gjennom html validatorer og kun virker i Internet Explorer. Vet noen hvordan man gjør det? (Jeg innser at det for mange er latterlig lett, men ikke for meg ) Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Prøvd med CSS? Er en ganske enkel metode der i Dreamweaver.. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 CSS går sikkert bra, men jeg må ha en presis kode av et eller annet slag.. Har ikke Dreamweaver.. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Copy and past denne inn i head av siden din <style type="text/css"> <!-- A:link {text-decoration:none; color:#99FFFF} A:visited {text-decoration:none; color:#99FFFF} A:hover { text-decoration: underline; font weight: bold; color:red } --> </STYLE> Det skulle virke dersom du ikke vil lage eget stylesheet for dette. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Sku akkurat til å svare. Prøv å lær deg litt CSS, prøver jeg å gjøre nå. Masse fine funksjoner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå