diversity Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg stresser med å finne en sang på gta vice city.. den er på kanalen Vrock. den er IKKE på soundtracket.. noen som har eller vet om en liste av sangene på spillet? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Se på hjemmesiden til Rockstar games, der finner du alt du trenger. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 det gjorde ikke det du... har du direkte link eller? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 http://www.vicecity.no/vc_radio.php Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 det er den samme playlisten som var på vocecityradio.com.. det er den fra sountracket.. den er ikke der.. har lastet ned alle.-. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sikker på at det er på den kanalen då? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 kan du fortelle litt om sangen? enklere enn å sitte å lete etter en liste med en sang du ikke vet navnet på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Gahh, hvorfor bruker folk ikke bare GameFAQS.com.. se på V-Rock script FAQ'en http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/33100.html (er ikke lov å linke direkte til faq's der pga bandbredde) Der står alle låtene på v-rock i spillet (samme på PC og PS2) pluss scriptet til all snakkinga. Så kan du pugge det også Og alle de andre kanalene også. Det finnes faktisk folk som gidder å skrive ned hvert kløyva ord DJ'ene sier mellom låtene også Endret 12. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) tusen takk.. er på skolen nå--. skal sjekke om jeg finner den når jeg kommer hjem.. det var noe sånt jeg lette etter,, Edit: Takk Bitex.. fant den den het The Cult - She Sells Sanctuary.. råbra sang Endret 12. mars 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå