Jonhoo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har du noe du har gjort som du vil anbefale at andre også prøver før de dør? Eller har du noe du vil gjøre før du dør men som du enda ikke har fått gjort? Post det her! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Svare på denne tråden... ellers, hoppe fallskjerm, stå på en scene foran masse folk (og gjerne gjøre noe dumt), leve så lenge som mulig, ta trippel salto på trampett (for de som vet hva en trampett er), tørre å ta baklengs salto stillestående på bakken (tror jeg skal klare det, men tør ikke)... pluss en hel del til Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Har ikke tenkt til å dø, så dette spørsmålet er ikke relevatn for meg Gjøre masse morro kanskje, menhva, det vet jeg ikke. Reise mye så jeg får sett en del av verden, når jeg får litt penger. Få meg en kul jobb, en jeg syntes er morro å drive med. Få en familie, unger og kone. Forhåpentlig vis bli bestefar. Få noen fine sykepleiere. Dø en smertefri død. + en del till da, håper jeg. EDIT: Hva hadde du gjort om legen sa at du hadde max 5 år igjen? Trur jeg hadde krepert på stedet jeg. Endret 10. mars 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hoppe ut av et fly uten eller med fallskjerm... Kjøre ATV, snøscooter og sist men ikke minst hellikopter. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Er enig med sluffy. Er virkelig å anbefale å stå på scenen foran masse folk. Et minne for livet, uansett om du gjør det bra eller driter deg ut Edit: Ellers har jeg lyst å hoppe i fallskjerm og dykke før jeg dør. Endret 10. mars 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Være glad mest mulig av tiden som gjenstår. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 1. Besøke Fab 36 til AMD 2. Kjøre verdens raskeste motorsykkel, formel 1, offshore div div. 3. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 1. Dra på ALLE LAN jeg kan. 2. Spise meg ûber fet. 3. ha så mye sex at jeg kveles. 4. ta opp et stort lån til sparebanken og sier at jeg er frisk (blir venn med doktoren først) 5. bruker alle penga på alle den dritten jeg trenger det var vel det meste Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 4. ta opp et stort lån til sparebanken og sier at jeg er frisk (blir venn med doktoren først) Hæ? Var jeg den eneste som ikke tok den? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Stå på vannski etter et helikopter og hoppe på en 4 meter høy rampe og ta sidelengs salto 4 ganger. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 4. ta opp et stort lån til sparebanken og sier at jeg er frisk (blir venn med doktoren først) Hæ? Var jeg den eneste som ikke tok den? rett før du skal dø, man kan ikke ta opp noe lån hvis du er døden nær, derfor sier du at du er frisk og tar ut et par millioner. mvh BalleMann Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 4. ta opp et stort lån til sparebanken og sier at jeg er frisk (blir venn med doktoren først) Hæ? Var jeg den eneste som ikke tok den? rett før du skal dø, man kan ikke ta opp noe lån hvis du er døden nær, derfor sier du at du er frisk og tar ut et par millioner. mvh BalleMann Åh. Det må jeg si virka som en vannntett plan Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er enig med sluffy. Er virkelig å anbefale å stå på scenen foran masse folk. Et minne for livet, uansett om du gjør det bra eller driter deg ut Jeg har store planer om å drite meg ut, det er alltid like gøy Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Mye her jeg også kunne tenke meg å gjøre! Keep it coming! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 - Å sitte på i et jagerfly hadde vært helt villt rått. - En tur ut i verdensrommet, kanskje til et annet solsystem - Tuppe George Bush hardt i ræva - Se så mye som mulig av verden - + Mye mer EDIT: Hva hadde du gjort om legen sa at du hadde max 5 år igjen? Trur jeg hadde krepert på stedet jeg. Tror jeg hadde dratt til Tibet og blitt munk eller noe. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 4. ta opp et stort lån til sparebanken og sier at jeg er frisk (blir venn med doktoren først) Hæ? Var jeg den eneste som ikke tok den? rett før du skal dø, man kan ikke ta opp noe lån hvis du er døden nær, derfor sier du at du er frisk og tar ut et par millioner. mvh BalleMann Åh. Det må jeg si virka som en vannntett plan hehe, kunne vært godt med litt ufortjent cash rett før du dør Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 sett mye av verden kunne vert fint. hatt mye morro med å kjøre crosser, 4 hjuling, snøscooter å sånn. (synes sånn er veldig morro) å som en eller annen sa ta opp et stort lån av no slag å ha luksus en stund framover før jeg sturte.. det hadde vert fint Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Hoppe fra et fly som mange her har foreslått høres jo så absolutt gøy ut... Knulle 10 damer samtidig lr.no... Gjerne imens jeg hopper fra et fly... eller mens faller da... ..hehe... Endret 11. mars 2004 av vehitman Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 bli fornøyd med livet mitt, og dø en smertefri død... sikekrt masse annet rart også.. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kjøp deg en bmw m5 og ta den en runde på nürbürgring.anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå