oathunder Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Vil HK (det er ikke v1.3) mitt funke med AMD1600XP (1,4GHz) prosessoren, kjører hk på 3R biosen. Lenke til kommentar
realace Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Hei! På abit sine sider står det at dette kortet støtter videre oppgraderinger basert på socket a 200/266 akitektur så det er vel muligens snakk om en evt bios oppdatering? sjekk abit sin faq Realace Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2001 jeg har sjekket faq-en hos abit, der står ikke noe om mitt HK, bare om KT7A rev1.3 ? Jeg kan ikke utfra dette konkludere med at ikke mitt HK kan støtte denne CPU-en. Abit har tidligere "lurt" meg med å påstå åt BH6 (rev1.0) ikke støtter PIII 1.0GHz, dette har jeg motbevist, da jeg har hatt en slik kombinasjon av HK og CPU selv (min forrige maskin)..... Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 På ABIT sine sider står det at kortet støtter 1,4 GHz prosessor. Det står ingen ting om støtte for 1600 XP som det gjør for versjon 1.3 og nyere. Prøv å få lånt en eller bruk "bytteretten".. Yngve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå