hifiman Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei! Vurdere å kjøpe meg ny cpu kjøler til Min Amd Athlon Xp 2600 + (Barton Kjerne) Noen Som har en bra anbefaling..? Må ikke være en kjempe stor Kjøler da... Helst på en Web Butikk Som selger Dvd-brenner skal kjøpe meg det samtdig... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) jeg kan med glede anbefale volcano 12 fra komplett, den er ganske tung så ikke kast maskina rundt omkring når du har satt den på, men den funker som bare pokker, jeg kjører den på minimun, 2000rpm, og cpu ligger max på 46,5 grader, jeg har overklokka fra xp2500+ til xp3200+, men det er med 5 kabinett vifter da...kabinettvifter er viktig, minst en til å dra inn luft nede foran og helst en til å dra ut bak, jeg har to 80mm papst 12db forran og bak, plus en 80mm orginal i døra på chieftec dragon, samt en 120mm i psu som drar ut Endret 10. mars 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg har en xp 3000+ non overklokking, men en vulcano 12 i aida32, står det at den ligger på 54grader ver 3700rpm, kan dette stemme?!? har ingen kabinettvifter, men har et chieftechdragon kabinett, har bestilt 2 vifter nå.. bare lurer på hvorfor tempen er så høy, når mange andre som har overklokka har mye lavere temp! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) jeg anbefaler Frostbite C som er produsert i sammarbeid med norske Microplex. Den kan fåes på www.microplex.no eller på Digital Impuls, jeg kjøpte den med en ekstra papst vifte som du kan montere på siden slik at kjøleren får 2 vifter.. Meget stillegående, 19dB EDIT: den er ganske stor med begge viftene på da Endret 10. mars 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) jeg har en xp 3000+ non overklokking, men en vulcano 12i aida32, står det at den ligger på 54grader ver 3700rpm, kan dette stemme?!? har ingen kabinettvifter, men har et chieftechdragon kabinett, har bestilt 2 vifter nå.. bare lurer på hvorfor tempen er så høy, når mange andre som har overklokka har mye lavere temp! har ikke tenkt å stjele tråden, men lurer bare på hvorfor denne temp'en er så høy, utdatert BIOS?? Endret 10. mars 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå