cyberho Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Skal til england neste uke,nærmere bestemt Scarborough og tenkte jeg kunne se om jeg fant noe billig\bra hardware der. Erfaringer? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hva skal du gjøre i scarborough? Jeg har også vært der en gang, men fant jo forsåvidt ikke så veldi mange HW-butikker der.. Men kjøpte jo litt SW da! Men det begynner jo å bli noen år siden nå, kjøpte faktisk en CM2 versjon der borte.. Så det var vel noen år siden nå Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 vil tenke meg at prisen er det samme...! prøv å finne små butikker osv.. det er der det er billigst.. slik var det i frankrike i alle fall men, hvis du først skal handle billig hardware, så dra til USA. der er det halv pris ca! uansett er det slik med tollvarer fra utlandet ang hardware..: 24t i landet: da har du lov å ha med varer for 3000 momsfritt. er det over 3 døgn (72t) kan du ha med for 5000:P så det lønner seg å dra mange over hehe Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 hmm, vi skal nedover med båten da .Mulig vi får litt tid i newcastle. noen som er kjent der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå