Gå til innhold

Hvilken produsent syns du er best?

Zvinx

Anbefalte innlegg

Kriterieløst altså... Da kan jo "best" bety hva som helst. :roll:

... tror jeg stemmer på ATi siden Rage 128 Pro 32MB kortet har fungert lengst i bruk av alle mine skjermkort.

Må ikke glemme en god slager, nemlig ATI Mach64 VT 2 MB. Fungerer like fint i dag som for snart 10 år siden. :D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tullete post, som du sier er dette diskutert om og om igjen. Og man får 0 og niks ut av det. Bare masse spaming og usakligheter.

Hvorfor lurer du på dette egentlig?

:ermm::blink:

Det er jo kjekt å vite hvilken produsent som er best hvis man skal kjøpe et nytt kort. Men jeg må si meg enig i at denne posten er litt "tullete".

Lenke til kommentar

Jeg skjønner enda ikke hvorfor dere skal krangle sånn om denne topicen..!

helt enkelt og greit, HVEM LIKER DU BEST? bare skriv navnet...;)

Meningen med denne topicen var og finne hvilken produsent folk flest foretrekker...

Men, greit. Hvis dette er så "tullete", steng den da..!

Lenke til kommentar

Gainward-kort ruler gata når det gjelder GeFroce. Har ikke hatt så veldig mye erfaring med ATi kort. Desverre får jeg vel si. Skulle gjerne testet NV40/45 mot R420/423. Fått opplevd litt kraft. GeForce 2 kortet mitt begynner å dra på åra. :p

Lenke til kommentar

Tror kansje folk har misforstått, det var ikke "brikke-sett" produsent jeg var ute etter, altså Nvidia og ATI. Jeg var ute etter produsenter av selve kortene, altså Hercules,ASUS,Connect3D,PowerColor osv...!;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde Riva TNT 2 pro før på den gaml PCen og gainward geforce4 mx420, men nå har jeg et nyinnkjøpt AOpen fx5200 på den nye, og gainward geforce4 mx420 på den gamle!

Så jeg sier: Riva, Gainward, og AOpen.... Har aldri vert innom ati brikkesett

Lenke til kommentar
vi rangere ikke etter noen kritiker, var heller ikke menig og starte en diskusjon om vem som er best...

Hvem syns DU er best, enkelt og greit;)

ok, Zvinx T. Jørgensen.

Min meining: Hercules eller Powercolor. :p

Lenke til kommentar
Tror kansje folk har misforstått, det var ikke "brikke-sett" produsent jeg var ute etter, altså Nvidia og ATI. Jeg var ute etter produsenter av selve kortene, altså Hercules,ASUS,Connect3D,PowerColor osv...!;)

Det har du ikke sagt noe om tidligere... Du har sagt at det var kriterieløst!

Selv foretrekker jeg produsenten Canon, ikke fordi jeg har et Canon-kamera selv (A70), men fordi en kamerat har et dritbra Canon-kamera (D60), som jeg liker veldig bra. (God bildekvalitet, rask autofokus osv osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...