!alex! Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg syns dere burde teste flere forskjellige rambrikker fra forskjellige produsenter. det ser ut som om dere er kjøpt og betalt av corsair og det tar seg dårlig ut Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Hvordan det? dette er de rambrikkene som ble testet av Snekker'n: MINNEBRIKKER: Geil PC 3200 Value* Geil Golden Dragon 3200 Geil Golden Dragon 3500. Geil Golden Dragon 3700 * Geil Ultra Platinum 4000* . Geil Ultra Platinum 4200 * Geil Golden Dragon 4000 . Corsair TwinX 3200LL. Corsair TwinX 3700 . Corsair TwinX 4000 * Corsair xms 3500. Corsair xms TwinX PRO 3200 . TwinMos 3200 TwinMos 3200 m/winbond . TwinMos 3700. TwinMos Twister 3500 . TwinMos Twister 3700 OCZ PC 3200 Platinum Ocz 3700 Gold Er ikke bare Corsair her. Corsair er vel også en av de fremste minne produsentene på markedet, men det visste du sikkert Endret 10. mars 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg syns dere burde teste flere forskjellige rambrikker fra forskjellige produsenter. det ser ut som om dere er kjøpt og betalt av corsair og det tar seg dårlig ut det der er et skikkelig idiotisk utsagn.. hva er vitsen? de driver en seriøs side, med tester osv. de har sikkert funnet ut at corsair fungerer best til enkelte ting? og de bruker de samme brikkene som de har brukt i sikkert over et år. for corsair har vært forholdsvis lenge på markedet, og med strammere timings osv som gir bedre ytelse. var jo ikke før ifjort at OCZ og Geil meldte seg på dette racet, i alle fall i Norge! Lenke til kommentar
Treat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg syns dere burde teste flere forskjellige rambrikker fra forskjellige produsenter. det ser ut som om dere er kjøpt og betalt av corsair og det tar seg dårlig ut vær glad for det du får Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det du henviser til her er vel det at Hw.no skriver i sine artikkler "Takk til Corsair for levering av minnemoduler til våre testlaber" Er vel dette du mener med "kjøpt og betalt" av corsair...... er vel rett og slett det at de har fått en avtale med corsair som leverer brikker til dem mot at de bruker dem i sine tester... som faktisk gir oss en indirekte reklame på hvor bra/dårlig corsair modulen yter. Er ikke noe mer en reklame hvis du spør meg.... hvis det var noe slikt som dette du hintet til da.. Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) ok, for det første pløyer ikke jeg gjennom forumet for å finne tester som er lagd av forumbrukere. og for ikke å hisse opp noen fjortisser så sier jeg ikke at de er dårlige, men at jeg ikke pløyer igjenom forumet for å finne dem som jeg sa over, men man må vist gjenta sånt sånn at folk skal forstå. for det andre, hvis du tar en titt på http://www.hardware.no/tester/ram/index.html ser du fort at det finnes bare tester av corsair, med ett unntak twinmos pc166 som jeg ikke tror er relevant i dag. for det tredje har jeg aldri sagt at jeg ikke er fornøyd med de testene som er blitt gjordt, men det var heller ett forslag til hw sånn at de kunne gjøre no med det. og det jeg mener med kjøpt og betalt er at når 6 av 7 tester er av corsair kan det se gangske mistenkelig ut. og hvordan kan hw ha finni ut at corsair funker best til "enkelte ting" som fredriku sier, når de ikke har testa det opp mot no annet? edit: omformulering og skriveleif Endret 10. mars 2004 av !alex! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skal ikke svare på hw.no's vegne, men regner med at Corsair har sendt moduler frivilig til hw, derfor har de kunnet teste de. Hadde andre sendt produkter tror jeg disse også hadde blitt testet. Det at de bruker samme moduler igjennom alle tester av prosessorer osv er bare positivt for sammenligningens skyld. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Svarer ikke for hw nå bare så det er sagt, men det ligger jo noen tester av ram på overklokking.no og dette er jo et nettverk så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå