_Mayhem_ Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 btw: noen som er intrisert i og evt kjøpe den ene blokken? Lenke til kommentar
drengen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Chrome er tøffest.... syntes jeg da lagde noe lignende i rustfritt, fikk skjært det ut via laser på jobb. ble knall etter noe polering Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 lucky u, her må det jobbes med dremel! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 lucky u, her må det jobbes med dremel! for å være en dremel var det jævli bra kuttet ut var det vanskelig? er det lettere eller vanskeligerer og kutte i kobber? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 lucky u, her må det jobbes med dremel! for å være en dremel var det jævli bra kuttet ut var det vanskelig? er det lettere eller vanskeligerer og kutte i kobber? Hva lurer du på om var vanskelig? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 lucky u, her må det jobbes med dremel! for å være en dremel var det jævli bra kuttet ut var det vanskelig? er det lettere eller vanskeligerer og kutte i kobber? Hva lurer du på om var vanskelig? om det tok lang tid, hvilken sak på dremmelen du brukte og og det er hardere og jobbe med kobber osv... Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Vel, blokka er frest ut. viftegrillen jobbes det ennda med, pga tidsmangel.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 _Mayhem_: Laga en sånn viftegrill her idag jeg, skal bare få tak i et nålfilsett nå så blir det bra Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 finfint prosjekt Den vannblokka, hvilket materiale, aluminium?? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) finfint prosjekt Den vannblokka, hvilket materiale, aluminium?? Alu den ja. Hadde ikke kobber tilgjengelig, så det ble alu. Tror den skal kjøle sånn passe, er en bunn på 1,4 mm. Endret 28. mars 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 _Mayhem_: Laga en sånn viftegrill her idag jeg, skal bare få tak i et nålfilsett nå så blir det bra Legg opp noen bilder da:) Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) _Mayhem_: Laga en sånn viftegrill her idag jeg, skal bare få tak i et nålfilsett nå så blir det bra Legg opp noen bilder da:) Skal bare få filt den først, får se imorgen... Endret 28. mars 2004 av razer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 _Mayhem_: Laga en sånn viftegrill her idag jeg, skal bare få tak i et nålfilsett nå så blir det bra Legg opp noen bilder da:) Skal bare få filt den først, får se imorgen... er det imorgen nå? Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hmm, dessverre. De hadde ikke sånne småe filer på Coop Fikser det på skolen imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå