_Mayhem_ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 [offtopic]View from nihil da? den tar jo helt av! ******, gleder meg sinnsykt til chimera... den blir sikkert knall! Men, Chainsaw Gutsfuck er jo ****** så bra![/offtopic] Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Hmm, de hadde ikke skiver inne i dag! Fikk ikke inn før på mandag. Kjedelig.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 [offtopic]nahh.. er ikke helt sikker på om jeg liker nyere mayhem.. skal være enig med at wiew from nihil er brukbar, i allefall i partier, men det erbare a grand decleration of war som virkelig fenger. nei, holder meg til liveskiva jeg. [/offtopic] ontopic: er ikke sikker på om kappskiver er det mest egnede til plexi egentlig.. har en følelse at det kan bli litt vel varmt, og at stoffet kappskiva er laget av kommer til å smitte til plexien.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 you are an anti-christ trlalalelaellaelae, nei da:P de er det flere av ja.. Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Avsto fra plexi pga dette tidligere så det ble alu, tror jeg hiver meg over stikksagen og tester den istedet jeg.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 you are an anti-christ trlalalelaellaelae, nei da:P de er det flere av ja.. hvor skriver jeg meg på? ontopic: hvordan skal du få til å gjøre det der med en stikksag? blir ikke det "temmelig" vanskelig? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Vel, litt fikk jeg kuttet ut, men venter med de minste sektorene til i morgen, da jeg må kjøpe ny skive til dremelen.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hvis du lurer på om det finnes en vifte med LED ferdigmontert så er denne ganske tøff, har to av dem, ene i vinduet, porr som hell passer bra til krom'en Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Den hadde jo egentlig passa ganske bra, i og med at jeg har et Ttake kabinett. Har coolMod saken til 80mm vifter:P Noen som har den minste peil på hvordan man demonterer en Ttake vifte? Trenger litt guideing her til dette...:/ Endret 14. mars 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Den hadde jo egentlig passa ganske bra, i og med at jeg har et Ttake kabinett. Har coolMod saken til 80mm vifter:P Noen som har den minste peil på hvordan man demonterer en Ttake vifte? Trenger litt guideing her til dette...:/ selva vifta, eller sitter den fast i kabinettet? bare ta av den saken som dekker midten, når du har tatt av den, så trykker du "Veldig" hardt på den kulen som er der. Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Selve viften ja. Den stanga som står ut der mener du? Endret 14. mars 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Selve viften ja. Den stanga som står ut der mener du? nei men jeg trodde at det var sånn teit vifteløsning, slik at man ikke trenger skruer. Men siden du har det. bare tar du av den saken som er i midten og trykker på den "kula" som ligger nedi der... Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Vel, har kuttet litt nå, ferdig med de ytre delene... fysj for en jobb! Poster også bilder av vannkjølingsblokka til cpu som jeg lagde på skolen, mangler kun nipler til den nå, så blir det bra:) Bilder kommer etterhvert. *rote frem kabelen til digitalkameraet* Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) La opp 2 kjappe bilder av blokka, dårlig lys-setting. nye bilder i morra, pga lite batteri på kamera. Bilde 1 Bilde 2 Endret 15. mars 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 fysja meg for en kvalitet på de bildene da! men er ikke det der samme designet som på cuplex blokka de har på microplex? ikke akkuratt det mest effektive designet.. får forøvrig den blokka om en ukes tid. tviler på om den kommer til å bli i systemet mitt.. men hva bruker du som pakning på den blokka? fikk faktisk jævli lyst til å lage en antichrist mod på serveren min nå.. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 kan du si hva du brukte av mattriale og hvordan værktøy du brukte på den blokka??? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jupp, motlys er ingen fin ting.. Er cuplex-designet ja, vil tro den skal funke ganske greit i dette systemet. Er anyways bare en test blokk. Har 2 stk, og vurderer og selge den ene. Av materiale brukte jeg 10mm tykk alu plate, som jeg freste ut kanalene i. Laget så et spor til pakningen, som da er en o-ring. Vil tro dette skulle tette ganske bra. er sånn halvveis fornøyd med dette prosjektet sånn foreløpig... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 fikk faktisk jævli lyst til å lage en antichrist mod på serveren min nå.. da er vi 2 Men bor hjemme og jeg tror ikke gamlingene blir så glad for at jeg er satanist Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 blah! drit i de! vel satanist er ikke jeg, men bare veldig lite glad i de kristne.. og da av historiske og logiske grunner. viste du at det har eksistert over 6000 forskjellige kjente religioner i løpet av de siste 20 000 årene? gir ikke akkuratt troverdighet til kirken som missbruker sin makt over mennesker via religion til foreksempel å bygge peters kirken i roma. (over 1600 mennesker døde under byggingen mener jeg og huske) og folket måtte betale med digre skatter som gjorde at mange ikke hadde mat. det er bare et lite eksempel på de kristnes opptreden igjennom tiden. av andre kan jeg nevne den væpnede kristningen av norge og bush som sier gud er med ham og usa i krig mot Al-Quida, og Bin-Laden som sier akkuratt det samme om seg selv! Og de heier PÅ SAMME GUD!! nei, nå ble jeg bare agressiv her. *stresse ned med litt Darkthrone - "I en Hall med Flesk og Mjød"! men on topic: gleder meg til å se mer.. mekk opp noen bilder snart da mayhem.. Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Vel, her er noen nye og bedre bilder av blokka: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Slik gikk jeg fram når jeg lagde blokka: 1. Fant meg en alu plate med tykkelse på 10mm 2. Lagde arbeidstegning og tegnet opp målene og kanalene på plata 3. Var på mekken på skolen og lånte en benkfres, festa plata og justerte slik at den skulle frese 8,6 mm dype kanaler. Etterpå freste jeg ut sporet til o-ringen. 4. Planslipte bunnen av blokka og borret opp hullene til skruene. 5. Gjenget opp hullene til M6 skruer. Thats it:) Enkelt forklart da men. Noe dere lurer på, ta kontakt her, eller på pm:) Endret 16. mars 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå