^Morgoth^ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har en western digital hardisk på 100gb. Nå starter den og fylle seg og eg sletta en del , men merka at visst eg sletta 1gb fekk eg ikkje 1gb igjen, det var ingen forskjell , men når eg sletta 5 fekk eg ca 3.5 gb igjen.. Kvifor får eg ikkje igjen det eg slettar? Filsystemet er fat 32 forresten.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 har hørt at northon antivirusl elns, på en måte kan ta over papirkurven, of når du da sletter det, så legger den det bare i karantene, men det blir ikke slettet.. kanskje det er noe sånt? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 har du norton system works? i såfall, høyreklikk på papirkurven og velg "empty norton protected files". Lenke til kommentar
Amaimon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 har du norton system works? i såfall, høyreklikk på papirkurven og velg "empty norton protected files". Hei jeg leste dette med Norton protected files i søppelbøtta.... Har selv hatt problemer med at ikke jeg får mer plass når jeg sletter filer. Kjører Norton Internet Security 2004, og har merket at det er kommet masse filer i en Norton protected ett elleranna.... når jeg går inn på papirkurven. Er det trygt å slette alle disse filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå