Gå til innhold

Brukbart? eller begynn på nytt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke lese hele det innlegge akkuratt nå, men jeg har planer om å sette fager som passe på heisen ja.

Angående House Maadiah, så er det altså en gruppe spillere (gruppe på 350ish personer.), som lever et rolig liv med mye tower fights, møter, historier, pvp, lvling osv. Er ikke så mye mer å si om det.. på en måte er vel klanen en religion i spillet.. kan jo lese historien på www.housemaadiah.com

Lenke til kommentar
cloudene passer fint inn..

den hadde sett kjip ut uten!

Feil, og her har dy HVA so mer feil:

1. De er standard. Det at jeg i det hele tatt kan si "Render -> clouds" etter å ha sett på siden i 1,2 sekund, er grunn nok til å fjerne de. Det blir rett og slett überklisjè.

2. Det finnes en million bedre løsninger, f.eks EKTE bilder.

3. Nei, de passet ikke fint inn.

Forøvrig synes jeg du kan fjerne/bytte ut bildet du har i header. Det er überblurry og egentlig ganske lite lekkert.

Lenke til kommentar
cloudene passer fint inn..

den hadde sett kjip ut uten!

Feil, og her har dy HVA so mer feil:

1. De er standard. Det at jeg i det hele tatt kan si "Render -> clouds" etter å ha sett på siden i 1,2 sekund, er grunn nok til å fjerne de. Det blir rett og slett überklisjè.

2. Det finnes en million bedre løsninger, f.eks EKTE bilder.

3. Nei, de passet ikke fint inn.

Forøvrig synes jeg du kan fjerne/bytte ut bildet du har i header. Det er überblurry og egentlig ganske lite lekkert.

Vist du hadde lest litt lenger oppe i tråden så ville du sett at jeg skulle bytte bilde i haderen..

Lenke til kommentar
Vist du hadde lest litt lenger oppe i tråden så ville du sett at jeg skulle bytte bilde i haderen..

Tror ikke akkurat det var det han mente. F.eks et EKTE bilde av skyer...

Evt et bilde av ekte SKYER.. Et bilde er rimelig ekte uansett.. ;)

Vist du ser på hva han skrev i de 2 siste setningene, så står det:

EDIT: Doh.. Quotet feil post.. skulle qoute en post lengre opp :-p

Endret av aog
Lenke til kommentar

Tror ikke akkurat det var det han mente. F.eks et EKTE bilde av skyer...

Evt et bilde av ekte SKYER.. Et bilde er rimelig ekte uansett.. ;)

Jeg bare korrigerte PoleCat litt, ikke noe om siden..

Lenke til kommentar

Grafikken fra AO er kanskje ikke akuratt == naturbilde heller da :D Men sikkert vanskelig å få til noe skikkelig bra, alt er vel avhengig av shot'et og kvaliteten sånn sett. Men du kunne seff ha kombinert et naturlig bilde av f.eks "Mars/ørken" landskap (siden AO verdenen i mange tilfeller er ganske øde), og klippe ut f.eks noen characters fra clan/org'en din oppå bildet og org'ens navn et eller annet sted der.

Lenke til kommentar
Grafikken fra AO er kanskje ikke akuratt == naturbilde heller da :D Men sikkert vanskelig å få til noe skikkelig bra, alt er vel avhengig av shot'et og kvaliteten sånn sett. Men du kunne seff ha kombinert et naturlig bilde av f.eks "Mars/ørken" landskap (siden AO verdenen i mange tilfeller er ganske øde), og klippe ut f.eks noen characters fra clan/org'en din oppå bildet og org'ens navn et eller annet sted der.

Ønsker å ha siden mest mulig uten personer på egentlig.. men tanken er god.. absolutt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...