Chakl Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har hørt om ved hjelp av en spesiell metode kan du doble harddiskkapasiteten. Er det sant!! Kan noen si meg hvordan man gjør det Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Les dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=217449&hl=510 Og nei, det er ikke sant Endret 10. mars 2004 av ZyberZone Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har hørt om ved hjelp av en spesiell metode kan du doble harddiskkapasiteten.Er det sant!! Kan noen si meg hvordan man gjør det Å doble HD-kapasitet er ikke noe nytt. Det har eksistert programvare for dette i sikkert 10 år. På 286'ens tid var et vanlig å bruke et program som het "Stacker". Jeg aner ikke om det fremdeles eksisterer, men det er verd et forsøk. Og dette fungerte faktisk veldig bra. Jeg doblet min 40 MB disk til 80 MB! Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har hørt om ved hjelp av en spesiell metode kan du doble harddiskkapasiteten.Er det sant!! Kan noen si meg hvordan man gjør det Å doble HD-kapasitet er ikke noe nytt. Det har eksistert programvare for dette i sikkert 10 år. På 286'ens tid var et vanlig å bruke et program som het "Stacker". Jeg aner ikke om det fremdeles eksisterer, men det er verd et forsøk. Og dette fungerte faktisk veldig bra. Jeg doblet min 40 MB disk til 80 MB! Ka tid fikk du kjøp en 40MB harddisk? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har hørt om ved hjelp av en spesiell metode kan du doble harddiskkapasiteten.Er det sant!! Kan noen si meg hvordan man gjør det Å doble HD-kapasitet er ikke noe nytt. Det har eksistert programvare for dette i sikkert 10 år. På 286'ens tid var et vanlig å bruke et program som het "Stacker". Jeg aner ikke om det fremdeles eksisterer, men det er verd et forsøk. Og dette fungerte faktisk veldig bra. Jeg doblet min 40 MB disk til 80 MB! Ka tid fikk du kjøp en 40MB harddisk? Rundt 1992 tipper jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå