Gå til innhold

«Hemmelig» område på harddisken


Chakl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt om ved hjelp av en spesiell metode kan du doble harddiskkapasiteten.

Er det sant!! Kan noen si meg hvordan man gjør det

Å doble HD-kapasitet er ikke noe nytt. Det har eksistert programvare for dette i sikkert 10 år. På 286'ens tid var et vanlig å bruke et program som het "Stacker". Jeg aner ikke om det fremdeles eksisterer, men det er verd et forsøk. Og dette fungerte faktisk veldig bra. Jeg doblet min 40 MB disk til 80 MB! :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om ved hjelp av en spesiell metode kan du doble harddiskkapasiteten.

Er det sant!!  Kan noen si meg hvordan man gjør det

Å doble HD-kapasitet er ikke noe nytt. Det har eksistert programvare for dette i sikkert 10 år. På 286'ens tid var et vanlig å bruke et program som het "Stacker". Jeg aner ikke om det fremdeles eksisterer, men det er verd et forsøk. Og dette fungerte faktisk veldig bra. Jeg doblet min 40 MB disk til 80 MB! :cool:

Ka tid fikk du kjøp en 40MB harddisk?

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om ved hjelp av en spesiell metode kan du doble harddiskkapasiteten.

Er det sant!!   Kan noen si meg hvordan man gjør det

Å doble HD-kapasitet er ikke noe nytt. Det har eksistert programvare for dette i sikkert 10 år. På 286'ens tid var et vanlig å bruke et program som het "Stacker". Jeg aner ikke om det fremdeles eksisterer, men det er verd et forsøk. Og dette fungerte faktisk veldig bra. Jeg doblet min 40 MB disk til 80 MB! :cool:

Ka tid fikk du kjøp en 40MB harddisk?

Rundt 1992 tipper jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...