SUPERJANNE Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) nå har jo jmmk kommet med litt tvilsomme chess påstander før også. Men fikk jo sjekka opp det også, og det viste seg jo å være feil... Så ikke ta alt fra den personen for god fisk. kan du gi et eksempel? før du drar ting ut!? Endret 18. mars 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg fant desverre ikke igjen posten. Var ikke meninga å sette deg i et sånt altfor dårlig lys. Men jeg sikta til den gangen du var skråsikker på at support tlf prisen til chess var helt sinnsyk. Du fastslo det, så ringte noen inn for å høre. Og det var helt standard pris. Skal prøve å finne posten jeg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hei hassan! det har jeg aldri sakt! du må blande meg med en annen!? hilsen Janne. Lenke til kommentar
picko Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg fant desverre ikke igjen posten. Var ikke meninga å sette deg i et sånt altfor dårlig lys. Men jeg sikta til den gangen du var skråsikker på at support tlf prisen til chess var helt sinnsyk. Du fastslo det, så ringte noen inn for å høre. Og det var helt standard pris. Skal prøve å finne posten jeg. Var vel MissAngel som påsto at å ringe Chess sin kundeservice kostet over 10 kr per min... http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...l=support&st=20 Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Beklager så masse jmmk!! Huska bare at det var en jente, som også solgte chess abb. Det gjør ho der andre berta også. Beklager så masse, det tar jeg selvkritikk på. Var på ingen måte meninga å sette deg i et dårlig lys. Men jeg er jo engang bare et menneske jeg og, er menneskelig å feile UNNSKYLD Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) jmmk: da må jeg skylde chess mye penger, for jeg har aldri betalt noe ekstra for MMS'ene. Hatt Chess siden fjor vår og hatt spesifisert regning hele tiden. Det jeg har betalt i GPRS-kostnader har ikke hatt noe med MMS å gjøre. EDIT: Og ja, Chess er det beste selskapet jeg har vært borti. Genialt Endret 21. mars 2004 av B0hemen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå