Gå til innhold

Chess er bare GENIALT!

Anbefalte innlegg

nå har jo jmmk kommet med litt tvilsomme chess påstander før også. Men fikk jo sjekka opp det også, og det viste seg jo å være feil... Så ikke ta alt fra den personen for god fisk.

kan du gi et eksempel? før du drar ting ut!?

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fant desverre ikke igjen posten. Var ikke meninga å sette deg i et sånt altfor dårlig lys. Men jeg sikta til den gangen du var skråsikker på at support tlf prisen til chess var helt sinnsyk. Du fastslo det, så ringte noen inn for å høre. Og det var helt standard pris. Skal prøve å finne posten jeg.

Lenke til kommentar
jeg fant desverre ikke igjen posten. Var ikke meninga å sette deg i et sånt altfor dårlig lys. Men jeg sikta til den gangen du var skråsikker på at support tlf prisen til chess var helt sinnsyk. Du fastslo det, så ringte noen inn for å høre. Og det var helt standard pris. Skal prøve å finne posten jeg.

Var vel MissAngel som påsto at å ringe Chess sin kundeservice kostet over 10 kr per min...

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...l=support&st=20

Lenke til kommentar

Beklager så masse jmmk!! Huska bare at det var en jente, som også solgte chess abb. Det gjør ho der andre berta også.

Beklager så masse, det tar jeg selvkritikk på. Var på ingen måte meninga å sette deg i et dårlig lys. Men jeg er jo engang bare et menneske jeg og, er menneskelig å feile :blush:

UNNSKYLD :love:

Lenke til kommentar

jmmk: da må jeg skylde chess mye penger, for jeg har aldri betalt noe ekstra for MMS'ene. Hatt Chess siden fjor vår og hatt spesifisert regning hele tiden. Det jeg har betalt i GPRS-kostnader har ikke hatt noe med MMS å gjøre.

EDIT: Og ja, Chess er det beste selskapet jeg har vært borti. Genialt

Endret av B0hemen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...