arielfaaland Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei! Vil bare oppfordre alle som ikke er Chess kunder til og bli det!! Har prøvd: Telenor Zalto Netcom ACP (eller hva troll det nå heter) og CHESS DA! =) Chess er det beste mobiltelefonselskapet jeg har vært borti, alt fra service, til mobilregning =) Det er jo også genialt at de har gratis mms i mars og april... (jeg har bare NOKIA3310 ) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Helt enig!!! Dette hadde aldri Telenor kommet til å gjort! Hvem er det som sender mms fra Internett da??? Viser bare at Chess er suverent best!!! Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kunne ikke vært mere enig jeg heller........ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det mest utrolige er det at det kan være det er chess som betaler det for oss... Kjenner jeg Telenor riktig så gir de ikke chess gratis MMS... Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og så skaffer de Brann nye gode spillere Hva er bedre enn det? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det mest utrolige er det at det kan være det er chess som betaler det for oss... Kjenner jeg Telenor riktig så gir de ikke chess gratis MMS... Klart. Telenor har da aldri gitt gratis mms til andre operatører? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Derfor er jo Chess bare best og mest kundevennlige! Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Må si meg enig der. Har jobbet for Telenor i et par år men har sluttet, og bruker chess nå. Det er en glede å betale regningen. Endret 12. mars 2004 av Amobil Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Må si meg enig der. Har jobbet for Telenor i et par år men har sluttet, og bruker chess nå. Det er en glede å betale regningen. Du mener seriøst det er bedre å betale Chess regningen selv, enn at du hadde gratis telefon i Telenor..? Lenke til kommentar
picko Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det mest utrolige er det at det kan være det er chess som betaler det for oss... Kjenner jeg Telenor riktig så gir de ikke chess gratis MMS... Klart. Telenor har da aldri gitt gratis mms til andre operatører? Selv i høst når Telenor hadde gratis MMS til sine kunder, og Chess hadde det samme. Da betalte Chess et millionbeløp til Telenor for de MMS-ene som kundene sendte... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 det mest dustete med chess når det gjelder MMS er, at det koster 1,99, men så betaler han OPPÅ det igjen for gprs`n!!! dette irriterer meg noe veldig!!! på tele2 koster mms 2,39 og da koster det 2,39!!! ikkeno utenom... SÅ ---- CHESS SKJERP DERE!!!! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hæ??? Kødder du nå? Mener du at det altså koster mer enn 1,99 for mms. Det er jo temmelig sleipt da, når de sier at prisen er 1,99 kroner! Lenke til kommentar
audunr Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 det mest dustete med chess når det gjelder MMS er, at det koster 1,99, men så betaler han OPPÅ det igjen for gprs`n!!! dette irriterer meg noe veldig!!! på tele2 koster mms 2,39 og da koster det 2,39!!! ikkeno utenom... SÅ ---- CHESS SKJERP DERE!!!! Dette stemmer i alle fall ikke hos meg. Forøvrig kan man få fakturaen tilsendt som epost nå, og da er spesifisert regning gratis. MVH Audun Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 det mest dustete med chess når det gjelder MMS er, at det koster 1,99, men så betaler han OPPÅ det igjen for gprs`n!!! dette irriterer meg noe veldig!!! på tele2 koster mms 2,39 og da koster det 2,39!!! ikkeno utenom... Det tviler jeg veldig sterkt på. Et bilde tatt med 3650 tar fra 40-60KB, noe som ville betydd at bare GPRS kostnadene per bilde som blir sendt vil bli 4-6 kroner. Hvis det da ikke er gratis å sende SMS mener du altså at kostnaden for en SMS kan komme opp i 8 kr? Det høres urimelig, og lite sannsynlig ut. Men hvis det stemmer er det sannsynligvis ikke lov av Chess. De sier at MMS er gratis, noe som i tilfellet over ville vært villedende markedsføring. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Må si meg enig der. Har jobbet for Telenor i et par år men har sluttet, og bruker chess nå. Det er en glede å betale regningen. Du mener seriøst det er bedre å betale Chess regningen selv, enn at du hadde gratis telefon i Telenor..? tror han virkelig har fått seg en Lenke til kommentar
picko Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 det mest dustete med chess når det gjelder MMS er, at det koster 1,99, men så betaler han OPPÅ det igjen for gprs`n!!! dette irriterer meg noe veldig!!! på tele2 koster mms 2,39 og da koster det 2,39!!! ikkeno utenom... SÅ ---- CHESS SKJERP DERE!!!! Det du sier her er jo bare tull... For MMS så betaler man per stk og ikke no per Kb... Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 det står svart på hvitt at det koster kun 1,99 for mms... og ikke noe ekstra pga det. kanskje du har drømt?? Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 nå har jo jmmk kommet med litt tvilsomme chess påstander før også. Men fikk jo sjekka opp det også, og det viste seg jo å være feil... Så ikke ta alt fra den personen for god fisk. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Når en sender MMS, betaler man IKKE for størrelse og GPRS. Kun pr melding man sender. Altså normalt 1,99,- hos Chess. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) tror ikke jeg drømmer! jeg vet dette, fordi jeg selger selv abonnement for chess. ring kundeservice og spør! jeg fikk regning nå, og ringte og lurte på hvorfor jeg ble fakturert med ca 40; i gprs kostnader, da sa de at man betaler 1,99; for mms , så kommer størrelsen på bilde utenom i kostnad! så de annbefalte meg å sette ned kamerainnstillingen, så bildene jeg sender kun blir rundt 7 Kb.... jeg har snakket med en fyr på chess som sa dette, men når jeg ringte nå var det en dame som sa det kun kostet 1,99; og det var det.. jeg ble litt forvirret her nå... de skulle se på rengninga mi, og ringe tilbake Endret 18. mars 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå