*Magnus* Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Til *Magnus* synd det med sesjon har vært der og det var drit. rene propaganda på å få deg med på å forsvare landet ditt og dø som en helt. Bulshit. ellers så er jo siviltjeneste et alternativ. Til Nolander helt enig at det er MSG2 som eier mest på PS2. Men på PC er det Splinter Cell. Gleder meg synsikkt! Offtopic: Ka du gjør På sesjon ? 1: ? 2: ? 3: ? 4: ? 5: ? osv osv Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Og btw release date'n er vel 26. mars i europa... Stemmer det, de datoen som trådstarter skrev gjelder for UK. Blir saker det her. Da *Magnus* trenger du ikke sluntre deg unna sesjonen for å spille. Jeg skal på sesjon 19. mars.. EDIT: Leif Wohoo Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 gleder meg til å sette klørne mine i det spillet der Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 gleder meg til å sette klørne mine i det spillet der Gjett om jeg gjør! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 gleder meg til å sette klørne mine i det spillet der Gjett om jeg gjør! Same Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Mission pack til enern? På pc??Hvor kan eg få tak i den? Og btw release date'n er vel 26. mars i europa... http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3898...6111661-3112869 Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tror MP delen i SCPT kan bli sinnsyk fet! Ufattelig kult konsept FPV vs TPV, intet mindre enn stilig! Minner litt om tanken bak MP delen til Alien vs Predator... Vakkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå