Gå til innhold

Trenger hjelp med all seeing eye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under "Eye servers"( øvre venstre vindu) velger du først spillet(CS), så velger du "Country-Europe-Northern Europe-Scandinavia-Norway. Er i alle fall slik jeg gjør det når jeg finner norske CoD servere.

Mulig du må gå i mappen "Version" i samme vindu og velge versjon.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar
er det noen som har peil på åssen all seeing eye fungerer? Kan noen gi en fyldig og bra forklaring på åssen jeg finner alle norske cs 1.5 servere som er aktive for tiden??

Ikke for å være frekk, men har du i det hele tatt prøvd programmet selv? Det er vel inget problem? Man lærer ved å gjøre feil, så ikke vær redd for å trykke noen plasser.

Når det er snakk om software (ikke virus), så er det få ting som egentlig kan gå gæli. ;)

- Edit - Jeg kjenner en som heter Leif.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
? det var ikke akkurat no hjelp i det da men...

Men herregud, hva er problemet?

Du har to kolonner (så vidt jeg husker), i det helt til venstre, midterste rad, skal det være mulig å velge masse ting. Screenshotet til Garbion/niXon forklarer hva du skal velge.

Etterpå når du har trykt og merket Norway, trykker du på en knapp øverst (verktøylinjen), tror det er noe blått og rødt på den. Så søker den.

Dobbelklikk for å join, eller høyreklikk å velg det som passer deg.

Lenke til kommentar

Dette hadde du garantert funnet ut av selv hvis du hadde prøvd deg fram litt først.

Uansett: det du må gjøre aller først er å trykke file->setup wizard.

Deretter følger du oppskriften(e) som du finner lenger opp.....

Lenke til kommentar

Vanligvis ville jeg ikke hjulpet deg, men prøver en gang til.

Skal ikke screwe vindusbredden, så legger en link til et screenshot.

TRYKK HER... SKJØNNER???

FELT 1: Det feltet med AVRUNDET rektangel over er feltet hvor du velger innstillingene. Dvs. hvor serveren ligger, om den skal ha anticheat, osv osv osv.

FELT 2: Feltet med sirkel rundt som det står REFRESH etter, viser deg HVOR knappen befinner seg. Nemlig knappen du SKAL trykke på for å få fram serverne.

FELT 3: Feltet med vanlig rektangel rundt er feltet hvor serverne vises. De kommer ikke fram før du har trykt REFRESH.

Enkel guide:

1. Velg innstillingene. (FELT 1)

2. Trykk på knappen REFRESH. (FELT 2)

3. Se på serverne og dobbelklikk for å joine. (FELT 3)

Hvis du ikke forstår det nå, så tror jeg du skal holde deg unna dette forumet en stund.

Lenke til kommentar
seriøst skjønner ikke en dritt:: dere forklarer så dårlig az...

Ja, har hørt før at jeg er dårlig å forklare (blant familie og venner her), men jeg tror ikke det er det som er feilen.

Les manualen, hvis du kan engelsk?

Kan jo hende du kommer lengre med den, da du ikke kom så langt med norsk forklaring.

Lenke til kommentar
um, serriøst, jeg tror dette bare er kødd... skjerp deg trådstarter

Hmmm, tenker også det. Man har vanligvis IQ til å prøve litt selv og innen 5-10 minutter har de med litt lavere IQ forstått hvordan det fungerer. Jeg lærte det nesten med en gang uten å spørre ei flue. ;)

Uansett, er ikke noe stas å skrive og sånt, liker faktisk å skrive/snakke, så det så. ;)

Er jo bare trådstarter som _driter_ seg mer og mer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...