KriB Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er på utkikk etter et servertårn el. som har plass til åtte disker med viftekjøling på alle sammen. Har selvfølgelig ikke alle penger i verden, men har noen anbefalinger? Andre løsninger? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Aopen hq08 Det får du for ca 300-400kr med 300w psu. Jeg har et slik nå og det er helt greit. Du får MYE for pengene! test: http://www.hardware.no/tester/kabinett/aopenhq08/index.html Endret 10. mars 2004 av el`satanical Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Eller Lian-Li PC-75 Er vifter forran 6 av diskene og de 2 andre har aldri blitt varme for meg da aluminium leder bort varme meget effektivt. Ulempen er prisen på nesten 2600 uten PSU. Eller hvis du VIRKELIG skal ha harddiskplass: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC76 12 harddiskplasser med kjøling for alle.......jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvis du bare skal ha et tower som tar 8 disker finnes det jo et uttall muligheter og gjøre dette på. Kjøp bare et vanlig chieftec tower og bruk disse rammene så skulle alt være viftekjølt. Har selv brukt disse rammene med stort hell. henrik Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Hvis du bare skal ha et tower som tar 8 disker finnes det jo et uttall muligheter og gjøre dette på. Kjøp bare et vanlig chieftec tower og bruk disse rammene så skulle alt være viftekjølt. Har selv brukt disse rammene med stort hell. henrik Hmmmm, de var fiffige du.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jepp, ikke så dum de der nei. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Hmmmm, kanskje det blir denne Chieftec-en og to-tre av de drevrammene til Sir_Arcus og hmmmm... prisguiden finner ikke Enermaxen jeg har en av allerede. Noen som har forslag på noen andre (Microplex bør ha den, ser ut til at jeg kjøper det andre derfra)? Jeg er ikke stødig på strømforsyninger i hele tatt. Den cheftecen har jo vifter foran de interne 3,5 brønnene også i følge denne testen. Det ser ut til at jeg kan få inn 15 disker med luftkjøling på alle All right! Begynner å likne på noe nå. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Dersom du ikke har hørt om patentbånd, så spør far din om det Det er noe som er helt genialt for å lage "hd-rack" |o| |o| |o| |o| Slik ser det ut. Det er metallremser som er svært lett bøyelig og passer kjempebra for å lage plass til hder. Så henger du disse ned under de gamle hd festene, så har du ferdig hull til nye hder. Endret 11. mars 2004 av el`satanical Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Vet hva det er, men har litt lyst på en "ordentlig" løsning... Skyldes sikkert den lille perfeksjonisten i meg. Han har kostet med sinnsykt mye penger opp igjennom åra. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvis du ikke liker patentbånd, kan kanskje noe sånt fungere. Men 15 diskplasser bør vel holde en stund Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 som nevnt i tidligere topic er de drevrammene kanondigge! Jeg har 5 stk av dem i et http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2081 i tillegg til 1 intern 3.5" slot til f.eks os disk så har du da 15 slotter til disker, evt kan du ha cd/dvd + 4 av dem og da støtter kabinettet 13 disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå