Windoge Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei. For 3 dager sendte jeg en deffekt rambrikke til komplett som brev. Siden det er ram så skal det vel være kjapt og enkelt å teste den ut, vil det ta lang tid før jeg hører noe? Får jeg i det hele tatt høre noe? Eller får jeg bare ny brikke i kassa pluttselig? Har aldri sendt noe til retur før så Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du får ringe eller sende dem en mail å snakke med dem Ingen her kan si når de vil svare. Hvis ikke noen her jobber på komplett da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Tenkte bare noen kanskje har sendt inn noe før å si litt om når de fikk svar. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Komplett har et nokså bra oppfølgingssystem på nettet, sjekk din konto hos komplett.no du vil der se om de har mottat den om de har funnet feil osv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 regn med at det tar opptil et par uker.. mine erfaringer. Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har en del erfaringer med returer til Komplett. Det virker på meg som om de noen ganger har svært mye å gjøre på returavdelingen fordi de KAN bruke intill TRE uker på en retur. (har opplevd dette) Andre ganger har jeg fått erstatningsvare etter kun en uke. Jeg går ut fra at du har fulgt komplett's retur opplegg og at du har fått godkjent retur og vedlagt returskjema i forsendelsen. Lykke til. PS: Det er mulig å ringe til komplett og spørre om hvordan saken din ligger ann da..... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 3 dager og så lage egen post om dette.. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Så lenge du har fulgt rutinen med å søke om retur via nettsiden og har mottatt returnummer som er lagt ved minnebrikkene (og esken/konvolutten er merket med dette) har du gjort det DU skal ivertfall. Jeg har tidligere hatt 4 retur-saker til Komplett.no som har gått knirkefritt. Jeg sendte samtlige inn til dem fra Oslo med Post godt merket med returnummeret og det tok ca. 1,5 uke til jeg enten hadde fått tilbake pengene på konto eller fått nytt produkt. Gi det en stund til så ser du på Komplett-kontoen din på web hvordan det ligger an. De oppdaterer status fortløpende (har ivertfall jeg erfart) så du kan følge med hvordan det ligger an i løypa. Hvis det drøyer mer enn 3 uker ville jeg nok blitt utålmodig, men det har jo ikke gått så lang tid enda, så du får smøre deg med tålmodighet (NB : jeg jobber _ikke_ på Komplett...) Lenke til kommentar
plex- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 3 dager og så lage egen post om dette.. Helt enig! Folk må ha noen utrolig viktige liv siden det er full krise etter 3 dager på retur. Eller de som klager på at varen ikke er sendt før klokken 12 mandagen når en sendte inn bestillingen midt på søndagen. -sukke- Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 3 dager og så lage egen post om dette.. Grunnen til at jeg laga post var fordi jeg skulle spørre om hvor lenge jeg måtte vente, ikke fordi jeg er lei og har tenkt å purre! Lenke til kommentar
hmm Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 som brev? var ikke for sløv med beskyttelse da? tenker på at pakka blir gjerne kasta rundt av de i posten. Pakker alltid det jeg sender meget bra pakket inn jeg hvertfal.. så ingen skal få skylde på at det kan ha ødelagt noe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 som brev? var ikke for sløv med beskyttelse da? tenker på at pakka blir gjerne kasta rundt av de i posten. Pakker alltid det jeg sender meget bra pakket inn jeg hvertfal.. så ingen skal få skylde på at det kan ha ødelagt noe. Betaler heller 20,- kr og sende det vanelig isteden for 107,- som pakke. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 som brev? var ikke for sløv med beskyttelse da? tenker på at pakka blir gjerne kasta rundt av de i posten. Pakker alltid det jeg sender meget bra pakket inn jeg hvertfal.. så ingen skal få skylde på at det kan ha ødelagt noe. Betaler heller 20,- kr og sende det vanelig isteden for 107,- som pakke. Pakker man det godt inn i bobleplast og legger det i en A4 konvolutt, går det fortsatt som brev. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Brikken fikk antistatisk pose (Ikke at den trenger det akkurat, men komplett.no sin returmail sa at det måtte til på pc ustyr for at garangtien skulle holde), den fikk kjukt lag med bobbleplast rundt der, og brev med bobbleplast inni. Fikk mail i dag om at brikken er under behandling. Testing går jeg ut i fra Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 som brev? var ikke for sløv med beskyttelse da? tenker på at pakka blir gjerne kasta rundt av de i posten. Pakker alltid det jeg sender meget bra pakket inn jeg hvertfal.. så ingen skal få skylde på at det kan ha ødelagt noe. Betaler heller 20,- kr og sende det vanelig isteden for 107,- som pakke. Pakker man det godt inn i bobleplast og legger det i en A4 konvolutt, går det fortsatt som brev. Om du pakker det inn i en pappeske går den fortsatt som brev, så lenge den veier under 1 kg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 som brev? var ikke for sløv med beskyttelse da? tenker på at pakka blir gjerne kasta rundt av de i posten. Pakker alltid det jeg sender meget bra pakket inn jeg hvertfal.. så ingen skal få skylde på at det kan ha ødelagt noe. Betaler heller 20,- kr og sende det vanelig isteden for 107,- som pakke. Pakker man det godt inn i bobleplast og legger det i en A4 konvolutt, går det fortsatt som brev. Om du pakker det inn i en pappeske går den fortsatt som brev, så lenge den veier under 1 kg Posten har en viss grense på volum, uavhengig av vekt.. Mindre pappesker går nok som brev, så det skulle ikke være noe problem med en minnebrikke uansett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Ah, trodde det gikk på volum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå