Gå til innhold

Starcraft:Ghost -Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Samtidig som world of warcraft ble annonsert ble også konsollspillet starcraft:Ghost annonsert som det første konsollspillet fra blizzard på lenge. Det ble veldig mye snakk om det, alle de store spillsidene hadde previews av det og nå er det plutselig ingen som snakker om det lengre. På hjemmesiden til spillet er det ikke lagt inn informasjon fra blizzards sin side siden oktober i fjor. Er det noen som vet om det i det hele tatt kommer?

-Sephrider-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Antar de venter på et gunstig tidspunkt å slippe det på. Passer ikke så veldig bra i kjølvannet av BF: ´nam, Far Cry og Söldner. Og etter dette kommer også doom 3 og HL2. Så de må være forsiktige for å selge bra. Ikke lett å være FPS i dag vettu

Eh, Starcraft Ghost er et tredjepersons-spill utviklet primært for konsoller (en PC-konvertering kommer senere), så jeg skjønner ikke helt hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Blizzard PLEIER å gi blanke i når de slipper spilla sine, og med MEGET god grunn. Et Blizzard-spill vil uansett selge som hakka møkk, og antakelig er det også mer enn godt nok til å kunne hamle opp med et hvilket som helst opphypa FPS eller MMORPG, nettopp fordi det er Blizzard som gir det ut.

Ingen objektiv uttalelse, men det ligger et aldri så lite snev av sannhet i den.

Lenke til kommentar
Blizzard PLEIER å gi blanke i når de slipper spilla sine, og med MEGET god grunn. Et Blizzard-spill vil uansett selge som hakka møkk, og antakelig er det også mer enn godt nok til å kunne hamle opp med et hvilket som helst opphypa FPS eller MMORPG, nettopp fordi det er Blizzard som gir det ut.

Ingen objektiv uttalelse, men det ligger et aldri så lite snev av sannhet i den.

:yes:

Lenke til kommentar

Blizzard gir sjelden blanke i noe som helst, det er vel grunnen til at de er så anerkjente som de er. Spørsmålet er bare hvor mange som digger Blizzard sine spill, som også har en konsoll de kan kjøpe SC Ghost til. JEG har IKKE Playstation.

_

johanf

Lenke til kommentar

For øyebliket ligger en gamecube på rundt 700 kroner. Hvem vet, kanskje blir den billigere før jul, men det skulle nok ikke være umulig å både få konsoll og SC:Ghost til rundt tusenlappen, hvilket jeg tror det vil være verdt!

Heldigvis har jeg allerede XBox...

Endret av Mandible
Lenke til kommentar

Feil. Spillebransjen har i dag blitt så kommersiell at spill som det ikke står EA eller et skjent franchise navn som FinalFantasy eller Zelda på spillet, vil det ha vanskeligheter med å selge. Det hjelper selvsagt at spillet er hypet.

Poenget mitt er at selv om Blizzard har en solid fan-base, vil StarCraft: Ghost selge dårligere hvis det blir sluppet sammtidig som f.eks Half-life2 eller Doom III. Ikke fordi det nødvendigvis er dårligere, men fordi det er så ****** mange main-stream gamere nå til dags at det nesten er kvalmt.

Synd, men sant. :dontgetit:

Endret av Morbo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...